Dat kreeg ik net ook met die glitch. Op een gegeven moment crashte t spel helemaal zoals jij beschrijft.
Weird; ik heb geen enkele glitch/vastloper/etc gehad in dit spel....dacht dat ze het eindelijk eens voor elkaar hadden, maar blijkbaar heb ik dus gewoon geluk gehad...
Lego games zonder glitches bestaan simpelweg niet. Het 'ergste' geval bij mij was dat een van de laatste collectibles in Lego HP niet tevoorschijn kwam. Hele game opnieuw kunnen doen + alle collectibles weer opnieuw vinden. En dan maar fingers crossed dat ie niet meer zou glitchen... Het is dat de game leuk was, anders had ik me die moeite nooit gedaan.
Als dat gebeurt ga ik echt huilen. No way dat ik dat nog een keer ga doen. Het is leuk om al die Marvel Characters te verzamelen maar 2 keer? Nehhhh!
Ik heb er bij deze game echt geen last van gehad; Lego City Undercover trouwens ook niet, al heb ik daar nog niet alles gedaan.
Tomb Raider vergelijking: http://www.ign.com/videos/2014/01/13/tomb-raider-definitive-edition-ps4ps3-comparison-and-analysis Het oude gezicht is, buiten beter, ook meer expressief...? Of beeld ik me dat in? Echt alsof ze mislukte plastisch chirurgie heeft gehad en door alle botox geen fatsoenlijke uitdrukking meer op haar gezicht kan krijgen.
Valt wel mee vind ik, vooral meer contrast. Buiten dat heeft ze weer bruine ogen, in huidige versie wat het zo weird. Ene keer grijs en dan weer heel licht bruin.
Die bovenste is met TressFX? Zou haar haar dan niet realistischer moeten bewegen? Waarom zit het dan in de onderste beter? (het haar zit meer voor haar ogen, omdat ze wat naar voren gebogen zit) Kut remake! (ik wil het nog steeds. Gewoon een virtuele papieren zak over haar hoofd! Zal vast wel als DLC uitkomen)
Als je eenmaal speelt ga je echt niet zo in detail kijken hoor. Maar vis het spel later wel uit de budgetbak. De MP boeit me toch niet. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik heb last-gen al uitvoerig gespeeld (volgens mij 3 keer uitgespeeld) dus ik ga juist wel heel erg op dat soort details lopen letten denk ik het viel me ook gewoon op omdat juist die implementatie van TressFX 1 van de genoemde verbeterpunten was
Juist wel. Als ze TressFX blijven aanprijzen als iets wat geweldig is voor haren ga ik daar op letten en springt het er juist uit als het niet perfect is. Ik moet dat vergelijkingsfilmpje nog maar eens gaan kijken, want buiten een lelijker gezicht, haren wat niet goed zijn en hoger contrast + saturatie zie ik nauwelijks verschil. Als ik de game toch ga kopen is dat doordat ik het leuk vond, maar zo te zien niet omdat de 'verbeteringen' zo awesome zijn.
TressFX vind ik wel een verbetering, maar het is nog steeds niet 'natuurlijk'. Hopelijk gaan we TressFX meer zien, in spellen waar je zelf je character mag maken. De afgelopen jaren mocht je blij zijn als er een fatsoenlijk kapsel bij zit. Bij mannelijke personages is het makkelijk, vanwege het korte haar. Maar bij vrouwelijke personages is het vaak geen gezicht. Tomb Raider gaat echt niet verkopen voor 60 euro. Die is binnen een mum 20 euro denk ik. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat er veel mensen zijn met een next-gen in huis die Tomb Raider nog niet gespeeld heeft (als je interesse in dat spel hebt). De meeste mensen met een PS4/One hebben ook een Xbox 360/PS3 (of gehad). Maar goed, misschien dat de game droogte op de PS4 ervoor zorgt dat het spel toch nog goed verkoopt. Zoveel valt er nog niet te spelen op de PS4.
Zit bij de plus versie van Dragon's Dogma ook Dark Arisen? Want ik lees dat bij die uitbreiding een eternal ferrystone zit voor fast-travel.
Nou... welke heb je gedownload? Het staat er vrij duidelijk bij. https://store.sonyentertainmentnetw...isen/cid=EP0102-NPEB01268_00-DDDA000000000000 edit: Als ik zo kijk is de gewone DD niet eens beschikbaar als download.
Dragon's Dogma is nu Dragon's Dogma: Dark Arisen. Het origineel bestaat buiten de budgetbak niet meer.
Zen Pinball 2 komt ook naar de PS4. Alle kasten die je hebt gekocht voor de PS3 versie krijg je blijkbaar cadeau in de PS4 versie. Nice. Zen Pinball 2 review: http://www.ztgd.com/reviews/zen-pinball-2-ps4/