Vanmiddag mijn 3DS omgeruild voor een 3DS XL. Kreeg vanmiddag eindelijk "a link between world" en vond het scherm van de 3DS ineens heel klein vergeleken met mijn oude DSi XL. In de auto gestapt en meteen naar Gamemania gereden.
M'n zelda 3dsxl maar geregistreerd, maar kan dus die zelda niet registreren. Blijkbaar zit er geen code bij omdat het een download code is Maar goed dat ik die Pokémon ook nog kan registreren. Wil m'n gratis Mario natuurlijk wel
Downloads kunnen op de site geregistreerd worden. Ten minste ik zag mn downloads ertussen en dan een knop met iets van "registreer en verkrijg sterrenpunten"
Heb je de game al wel gespeeld terwijl je online was? Dat wil nog weleens helpen. Maar wat UpInSmoke zegt klopt inderdaad,in je downloadoverzicht op de site kun je de download zien met daarbij die knop.
http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/club_nintendo/myGamesAndSystems_p3.do Volgens mij staat hij daar onder.
Staat alleen mn 3dsxl en PokemonY in. Staat mn Zelda niet in. Maar iedergeval mn Mario code gekregen omdat ik Pokemon Y nog had
Ik kan toch mijn aankopen op de 3DS opnieuw downloaden op 3D XL ?? Maar ik vind ze helemaal niet meer.
Vanavond nog eens proberen. Ik heb alle stappen meerdere malen doorlopen. *update* Problemen opgelost.
Waar halen jullie btw jullie Nintendo punten kaarten? Zijn er nog goedkope plaatsen? Wil binnenkort Mega Man 2 en Metroid nog even downloaden
Ben al jaren niet meer van de Nintendo consoles/handheld, maar afgelopen week toch maar de 3ds XL in huis gehaald, en geweldig om weer een Nintendo console in huis te hebben. Heb Pokemon X en Animal Crossing gehaald, en van de week komt Zelda binnen.
Moet zeggen dat Zelda (die N64 remake) mij goed bevalt, vooral al die geluidjes het klopt gewoon helemaal. Het huidige Wii-U games aanbod is dan ook de reden waarom ik nog geen Wii-U heb maar de 3DS heeft mij overtuigd van de ''Nintendo ervaring".
14 maart uit in Europa. Ondanks dat de New "serie" me een beetje de strot uit komt en de artstyle niet al te mooi is ben ik toch erg benieuwd.
Famitsu: Kirby Triple Deluxe (3DS) – 9/9/8/9 De verkoopcijfers van deze Kirby game zijn ook erg goed.