Inderdaad, daar zeg je wat. Ja zijn echt kneuzen man. Ik blijf het op sommige sites nog steeds lezen in de comments dat het aan hardware limitaties ligt. Ja daarom is BF4 ook 64 players...facepalm! Kortom er zullen per team 18 mensen rondlopen, waarvan zes spelers zijn en daarnaast de Titans nog. Prima hoor.
Nee niet echt. Het is een echte hate or love it design denk ik. Zat net op Eurogamer te kijken en Neogaf. En daar was het steeds."thats awesome" en de volgende post was dan weer "thats ugly"
Moet zeggen dat ik die controller toch wel strak vind, hij heeft wel wat! Ik zeg mooie bundel controller plus game, kom maar op!
Of nog beter.... Een Xbox One + Titanfall + TF controller bundel Alleen beter voor de mensen die nog geen One hebben....dat wel. [yt]kRKo7jS6F8U[/yt]
Lijkt me een leuke game en vind de controller ook er erg geslaagd uit zien. Beetje old-skool. Net even de laatste filmpjes bekeken bij IGN, echt super gaaf spel!! Als je die filmpjes nog niet gezien hebt; aanrader. Ben wel benieuwd of 12 players idd de "sweet-spot" zal zijn.
Sinds het bekend is dat er zoveel bots in zitten lijkt die me toch een stuk minder. Menselijke tegenstanders is toch altijd een stuk leuker.
Ik denk dat deze game gewoon iets nieuws gaat bieden, iets verfrissend in het hele MP shooter genre. Daarnaast denk ik dat 6v6 wel prima is, de maps zijn ervoor gemaakt en de AI dropt geen Titans. Stel je voor de game was 12 vs 12 en iedereen zat in een Titan, daar zijn de maps waarschijnlijk veels te klein voor.