ik heb wel de eerste paar seconden als je begint dat hij grafisch de boel nog moet inladen met texturen en ook met geluid, dat is dan ook niet goed vanaf het begin en enkele seconden later weer wel. Hebben jullie dit ook ?
Is het mogelijk om Skydrive filmpjes te embedden hier? Anyway, hier een fijne snipe kill die ik heb gemaakt https://skydrive.live.com/?cid=d134...23&ithint=video,.mp4&authkey=!ACPXyRZcknlcsAE
Land je op Zavod op het dak van C waar 5 snipers op een rijtje niet door hebben dat je achter ze staat, valt je controller uit. FML
Had trouwens gisteren net 2 potjes waar we de hele tijd voor staan en echt op het allerlaatste net worden ingehaald en verliezen
Zat ik bij de accessoires van de handpistolen te kijken. Staat er ook een scope waarbij staat dat die exclusief is voor de developers van bf4. Echter kan ik die gewoon gebruiken
Zeker die 3x scope voor de M1911? Die was eerste idd alleen voor developers maar die hebben ze weggegeven aan iedereen voor de problemen. Woopty doo.
komt rush dan ook met 64 man? zou wel vet zijn. Speel nu alleen maar conquest omdat dat met 64 man is
Eigenlijk kan alles 64 man zijn. Helaas zijn we nu nog gebonden aan officiële servers maar als straks rented komt dan kan je voor iedere game mode kiezen tussen 16, 24, 32, 48, 64.