Ja, omdat ie je daar niet om geld kan komen vragen! Nu aan het fusen. argh. Teruggebracht tot 5 Persona's die een redelijk level hebben (en 1 Izanagi). Nu weet ik even niet hoe ik verder moet. Misschien dat ik het maar zo laat.
Als je met iemand tijd door kan brengen en je krijgt de melding 'you feel that your relationship won't deepen just yet' (oid): kan je dan beter geen tijd met diegene door brengen op dat moment, of houdt het alleen maar in dat er geen SL level bij komt maar je evt wel dichter bij een volgend lev bent?
Ik denk dat laatste, in ieder geval, daar ga ik van uit. Anders is het wel erg simpel. Ik heb nu ook een brommer, ik kan er niet meer tegen, al die keuzes! Hoe vaak gaan jullie trouwens in de tv? Zit ergens in juni en ga er alleen in als het echt moet. Spoiler Destijds met Yosuke, Chie, Yuki en uiteindelijk laatst met Kanji. Toen meteen opnieuw Yuki's Castle gedaan voor alle sidequests. Is dit een beetje okay? Vooralsnog kan dat wel gewoon. Denk dat ik er alleen in ga als het moet en dan eerst alles leeg voor sidequestes zodra ik er toch ben.
Ik deed precies hetzelfde....de dungeons vond ik dan ook het minste van het spel, ik wilde door met het verhaal!
Ik ga er altijd in zodra ik bang begin te worden dat ik te lang heb zitten lanterfanten. De dungeons zijn niet het leukste deel van de game, maar ik vind het ook niet erg. Het is een lekkere afwisseling. Eventjes Shadows kaputt maken, om daarna alsof er niks is gebeurd verder gaan met je leven. Al ben ik nog nooit té laat geweest. Zelfs nu Kanji me boos opbelde heb ik eigenlijk nog tijd. Er is immers nog geen mist en het heeft nog niet een paar dagen achterelkaar geregend. Het is nu 1 juli... Gisteren in totaal zo ongeveer 200.000 Yen verdient. Nu zou ik dat kunnen uitgeven aan armor en wapens... maar ik koop liever nieuwe outfits.
Rise spoilers Do not klik. Tenzij je zeker weet dat je er al langs bent. Spoiler Arme Teddie... Ik vind je grappen wel leuk hoor! Random battle tegen handen: Eindbaas: Hmm... XP verdeling is een beetje apart. In Teddie zijn woorden; Ok, here we go Wat aanmoediging hier en daar Draakjes Uhm Hai Easy battle. Totdat fuck TEDDIE TO THE RESCUE Hij ziet er daarna zelfs beter dan ooit uit Jammer dat Hama en Mudo niet op bosses werken. oh ja, Rise hebben we ook gered. GO TEDDIE
True! Ik heb er trouwens wel moeite mee om een fatsoenlijke accessoire uit te kiezen. Ik heb nu Ik: Increases Max HP by 10% (eerst +1 Endurance, maar dit leek me beter) Yosuke: Increases Wind damage by 20% Chie: Raises Evasion Rate to Fire attacks Yukiko: Raises Evasion Rate to Ice attacks Pff, ik heb nog een hele lading bij me maar ik heb geen idee wat ik ermee moet. Er is niks wat er echt uit springt. Zou me niks verbazen als ik aan het eind van de game nog steeds dezelfde accessoires draag. edit: Fuck you Yukiko
Ik had op een gegeven moment een item dat de benodigde aantal punten van een spell halveert; die was fijn! Je hebt er ook met een kwart als ik me niet vergis.
Oh god, is het alweer tijd voor examens? Hopelijk krijg ik mijn knowledge nog een leveltje omhoog. Ik wil wel populair zijn! Hard studeren dus! Iemand die dit weet zonder Google?
Yup antwoord a. Tenminste dat leid ik er uit af. Thermis = iets met temperatuur. Cranial....even het woord kwijt maar dat heeft te maken met je schedel...shit hoe heet dat ook alweer bij pasgeborenen? En 'hypo' is iets met 'heel erg'...ofzo. Iaw ik zou voor a) gaan.
Antwoord gegeven, en dit is het resultaat: Spoiler Spoiler Ik ben nu wel 'Professor' geworden. Zal toch zeker wel genoeg zijn voor de examens. (nu hopen dat ik niet zelf de verkeerde antwoorden ga geven ) edit: Ik kan nog maar 1 niveau hoger, en aangezien ik gok dat er later nog wel examens komen zou dit voldoende moeten zijn. Verder met de social links dus!
P4G van Pi3t is binnen Niet de beste timing als je morgen de sleutels krijgt van een nieuwe woning maar fuck dat, P4G gaat voor
driehoekje > Status > Selecteer jezelf > vierkantje Kanji Spoiler Net de geheime/extra boss in zijn dungeon gedaan. Holy fuck Dat was gemakkelijk! Ik verwachtte weer zoiets zoals die in de Yukiko dungeon, maar dit viel heel erg mee. Alleen Yukiko lag soms op de grond vanwege haar weakness voor ijs. Ziet er wel heel lullig uit, al die extra party members... Ik loop direct naar de originele 3. Als de rest nou gewoon zou meelevellen als je ze niet meeneemt zou ik misschien wel wisselen. Maar ik heb er niet veel zin in om iedereen apart op hetzelfde level te zien houden. En de balans/verdeling in skills ben ik nu toch tevreden mee, dus daarom hoeft het ook niet.
Ik heb net Counter bij Chie gedumpt en daarvoor Black Spot gekregen. Ik heb er nu al spijt van, haha. Black Spot zuigt.
Ik kreeg gisteren een SOS van jou! Is het mogelijk om de volgorde van de characters aan te passen. Want ik val zelf steeds als eerste aan en win dan met 1 aanval het gevecht. Alleen kom ik daardoor heel snel zonder sp te zitten terwijl de rest van mijn team nog bijna helemaal vol zit. Ik doe nu meestal een gewone attack zelf en maak het dan maar af met een ander. Hoe doen jullie dat?
Ik heb er atm nog maar 3 aangezien ik nog met Kanji bezig ben. Ik heb bij JRPG's eigenlijk nooit wat met switchen van karakters; teveel keuzestress!
Ik heb altijd keuzestress. Nu ook weer dat iemand een skill erbij heeft gekregen. WELKE MOET IK DUMPEN ARGH Ik weet zeker dat ik constant de verkeerde keuzes maak. Misschien heb ik ook wel een van jou gekregen? Wat is de naam van je character? Wel mooi toeval. Jammer dat ik altijd pas requests krijg zodra ik zelf een SOS uitstuur. En zelf krijg ik bijna nooit een reactie erop, lutsers. I need moar SP! Ik doe het eigenlijk ook zoals jou. Als ik in een dungeon zit wat zo gemakkelijk is dat je ze met 1 klap kapot krijgt druk ik gewoon op driehoekje om te Rushen. Geen SP eraf, gevecht gewoon snel voorbij en gaan met die banaan! Anders gewoon een reguliere attack van mij en van de anderen gebruik ik de skills om de weakness uit te buiten. Oh ja, pro-tip voor de mensen die het nog niet weten; doe een verhaaldungeon altijd opnieuw. Op het einde krijg je dan iets leuks. Bij Yosuke hoef je niet eens een dungeon opnieuw te doen, maar gewoon naar de locatie teruggaan, daar ligt ook wat handigs op de vloer.