[PS4] [Vita] Persona 4: Golden

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jan 2012.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Handig! Straks zeker even proberen. De plek van Yosuke kan ik gewoon in de tv-wereld heen lopen?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Als je net de TV in bent gegaan even met Yosuke praten en dan krijg je de optie om naar de locatie te gaan (daar ligt ook iets voor een side quest, duurde eeuwen voor ik daar achter kwam :+)

edit: Rampage of Heat Wave voor Chie.
    Grrrrr.
    Volgens deze lijst zou Heat Wave de betere keuze moeten zijn (250 damage vs 80. Ook al heb je geluk en krijg je de damage x3 van Rampage zit je nog op maar 240)
    Maar volgens een Gamefaqs topic kan ik beter Rampage houden. Geen idee waarom, maar dat zeggen ze.

ja, ik ben zo wanhopig dat ik naar Google ben gegaan voor tips. 8) En het heeft me nog niks verder geholpen.

Laatst bewerkt: 16 jan 2014
  3. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Mijne heet Sakura. Hoopte dat je al chick kon spelen dus zit nu vast aan die naam. Maar het heeft wel wat.:+
    Thnx voor de tip! Wist niet dat je ook naar die dungeon van Yosuke terug kon, is nauwelijks een dungeon te noemen!

Gewoon Rampage op met een skill card op een van je eigen persona's zetten. Daarnaast, heat wave klinkt toch veel beter!:cool:

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb eigenlijk nog nooit een skill card gebruikt. :+ Geen idee of ik Rampage daar heb.

Oh, fuck Ghastly Wail [noparse]:mad:[/noparse]

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Leuk spel man dit. Het saven in dit spel is echt een hel...je saved hem in je huis terwijl je al de melding krijgt dat er diverse dingen nog moeten gebeuren...en die ga je dus ook doen dan 8) Echt niet verslavend...

<3

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    <3 de standy mode van de Vita. Gisteren bleef het gepraat na een boss maar doorgaan. Op een gegeven moment maar op stand by gezet, en nu kan ik precies verder waar ik gebleven was.
    Jaa, dat kan niet op een console! :+ (nog niet)

Oh, Chie, als je dit leest: Leuk dat je een galactic cunt hebt. Leuk dat je iedereen keihard kan trappen. Maar wanneer ben je van plan je ijs spells te upgraden? Je ligt flink achter! De bosses lachen zich dood als jij een spell probeert te gebruiken.

Hoe nuttig vinden jullie spells als Tentarafoo? Het zou heel handig moeten zijn, maar het werkt maar zo zelden dat ik erover twijfel om die bij Yosuke te dumpen zodra hij een nieuwe skill leert.
    Net als die waarbij je een vijand silenced. Het werkt bij bosses toch niet, en in reguliere combat heb ik het nog niet nodig gehad.

voordat ik de game heb uitgespeeld kom ik waarschijnlijk nog een keer of 60 langs om te klagen over keuzes die ik maar niet kan maken. Deal with it! :p

7. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    *punt ;)

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Weet ik
    *wink wink nudge nudge

lol sorry :+

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, beste van de Vita, naast het mooie OLED schermpje.:thumbs:
    Met persona érg vaak dankbaar gebruik van gemaakt.\o/

Zegt me niks.:9 Was da?

Al die neg-stats spells heb ik nooit gebruikt en dus als ik moest wissen, die ook maar gewist.

:):

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tentarafoo:

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zet, als ik de Vita langere tijd op stand-by zet, de Vita in airplane-mode. Twee dagen later was er een fractie van de batterij af. Iaw: zo gaat de batterij echt nog veel langer mee.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

:cool:

Augustus. Ongeveer.
    Strand bereikt

Baantje in het ziekenhuis

Blabla, DUNGEON

Chie is not amused

Yukiko maakt me belachelijk

We zien er allemaal sexy uit

Ik kom mijn eerste Charlie tegen! Duurde nog lang

SOAJF IOHFB WAI UBIGA F

Daar zijn we dan!

FUCKING GHASTLY WAIL

(*not pictured: overwinning*)

Teddie vat het goed samen:

Kanji.
    Wanneer krijg ik eens een SL met die gozer?

KOKEN

OVERDONDEREND SUCCES

Yukiko bijna dood!

Gelukkig is die van mij wel geniaal. :cool:

the moment is neaaaar

*Casanova antwoord*

Klinkt gevaarlijk

so far

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Enige dungeon waar ik effe moest grinden voor de eindboss.:mad:

Toch Yukiko?
    :thumbs:

Moet zeggen, ik had het ook moeilijk met haar hoor, ze is echt zo'n schatje....maar Rise was zo moeilijk te weerstaan.:+

Je bent wel weer lekker bezig trouwens met de game (werd tijd ook).:+

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Iedereen is een schatje in de game! :+ Als het kon zou ik ook Kanji romancen. Heerlijke gozert. :D
    Al die keuzes tussen de skills is niks vergeleken met de keuze voor je romance. Pff, alleen al daarom zou je meerdere playthroughs willen doen. 8) Rise wat gelijk zo aanhankelijk is, Chie wat gewoon awesome is, Yukiko wat een schatje is, Kanji wat een sexy en hilarische gozer is...

Die boss viel verder wel prima mee, het was die ghastly wail wat 2 keer achterelkaar mijn hele party uitmoorde. Ik dacht eerst dat het een vorm van darkness was, dus ik equipte een Persona met een Repel Darkness... wat dus niet werkte... Nadat ik op had gezocht wat ghastly wail precies deed bleek het een instant death te geven aan iedereen wat enervated was. Of confused. Of zoiets. Weet niet meer precies. :p Accessoire aangedaan wat me een hogere kans gaf Enervation te weerstaan en gelijk haalde ik het.

En ja, eindelijk een langere periode achter elkaar gespeeld. De vaart zit er in, en ik denk dat ik niet stop voordat ik het heb uitgespeeld. Ik kijk uit naar de nieuwe events! Ik zit nu dus halverwege augustus, dus het strand tripje zal er wel aankomen?
    Ik zat gisteren ook beelden van de Live Persona concerten op te zoeken, en daar kwam ik tegen dat
    Rise een concert gaat geven in Junes? :eek:
    Was leuk geweest om er zelf achter te komen. Verdorie Youtube!

Zoveel mensen alleen voor Persona muziek? Damn.

Deze is ook wel leuk

Een dezer ingame dagen terug de TV wereld in om de boss van de voorlaatste dungeon te verslaan en opnieuw te beginnen aan de laatste. Ik kijk al uit naar het kiezen van nieuwe skills.
    Hopelijk krijgt Chie ooit nog eens Bufula. Ze ligt té ver achter daarmee.

edit: Waarom is dit zo een lange post geworden. :+ Ik wilde maar een paar woordjes schrijven.
    Stomme Persona. Je laat me te veel praten.

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Kanji is awesome, lag constant in een deuk om die gozer.:lol:

Komt moois aan Dulle, go for it! :thumbs:

Yep; strandtripje is écht _O_ .

Dat vroeg ik me ook heel lang af. Best jammer.
    Ik hield haar echter toch altijd in de party. Twin Dragons is awesome maar vooral Galactic Punt is te handig om niet te hebben.:thumbs:

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Veel mensen zeggen dat je beter
    Teddie

kunt gebruiken voor de ijs spells. Chie is voor physical. Maar fuck dat! :+ Ik heb Chie Ice Boost gegeven dus de damage is nu redelijk en de spells hoeven niet persé gigantisch veel damage te doen, ze moeten gewoon aanwezig zijn om op zijn minst een weakness uit te buiten.
    Al mag wat meer damage ook eindelijk wel eens. Yosuke: Garula. MASSIVE DAMAGE.
    Yukiko: Agilao: hetzelfde.
    Chie: Bufu. Vijand lacht zich een ongeluk. :+ (het lachen vergaat hun wel als ze een trap in hen gezicht krijgen...)

Ik had trouwens bij de boss een moment waarop ik (een vorm van) dit gewoon hardop riep
    De physical attack werd door Yu teruggekaatst op een belangrijk moment. Zit je dan opeens je Vita uit te lachen... 8) Suck it, domme boss!

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik gebruikte Chie ook vaak om een item te gebruiken; kon de rest damage dealen.:9

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vergeet zo vaak dat uberhaupt items heb.
    En dan ga ik eens kijken, blijkt dat wat ik wil er niet tussen te zitten. :+ Ik moet eens inkopen gaan doen. Hopelijk zijn er wat items wat je SP flink kunnen bijvullen.

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Die zijn er; alleen echt veel bijvullen doen ze niet echt.

Ik kocht altijd de automaten leeg (vooral die op het einde van de weg langs de drank-shop, die gaf regelmatig gratis drankjes weg!) sommigen van die geven je 5 of 10 SP.

Is niet veel, maar het is iets, en ze zijn niet duur.

EDIT: en altijd via online support 'vragen'.
    Zo kun je je SP ook op pijl houden, zeker als je easy battles hebt en je SP een beetje spaart.

Laatst bewerkt: 18 jan 2014
  20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Driekwart van de tijd reageert er geen hond op mijn SOS. :mad: (en ik ontvang andere alleen maar zodra ik eerst zelf om hulp heb geroepen. geen idee of dat normaal is)

Deel Deze Pagina