5Euro damn ik kom de komende tijd niet in de buurt van een Dixons maar zelfs zonder wiiU gewoon meenemen lijkt me
Ik ga hem halen zo. New Super Mario Bros U. 5 euro. TE SICK! Thanks Modder-Eter Was ook geen fout trouwens. Hoorde gewoon bij hun crazy sale. Normaal is ie gewoon 52.99. Ooh my.
Ik kwam ineens deze Quote van jou tegen hahahaha moet zeggen dat ik er toen die tijd net zo over dacht.. Maar ik ben benieuwd, houd ik het vol tot er een goede PS4 Game uitkomt of komt er toch een Wii U....
Nog even Metroid en Your shape fitness 2013 voor 2,50 p/s gehaald. Ze hadden hier nog NSMBU, Nintendoland, Mario Tennis 3DS en Tetris 3DS liggen. Allen voor 5 euro p/s. En verder nog wat duurdere titels zoals FIFA 13 voor een tientje.
Ik mario tennis en mario u gehaald net. Was een jongen voor me zei dat hij mario u, tennis en lumines had besteld. Die medewerker zei eerst dat hij zoveel bestellingen had dat het wie eerst komt eerst maalt was. Maar mijn naam stonden op de spellen dus ik zei dan neem ik aan dat ik de eerste was toch als ze voor mij apart gelegd waren. Kreeg ik de games uiteindelijk. Dixons blijft een vervelend systeem hanteren hiermee
Ik heb wel nog specifiek met die gast gebeld dat ik hem dan op zou halen etc, dus hopen dat zijn collega's net zo redelijk zijn.
Haha, ik wist dat niet eens meer. Zo dacht ik wel hoor. Ik ben blij dat ik me heb bedacht. Nintendo games blijven erg tof. Toch is de WiiU imo niet geschikt als mainconsole. Daar is het aantal games te karig voor.
Nintendo verlaagt verwachtingen van 55 miljard Yen winst naar 25 miljard Yen verlies. Tijd voor Nintendo voor een flinke herstructurering en nieuwe strategie. De toekomst is niet bepaald rooskleurig voor ze.
Sowieso Iwata en wat van zijn maatjes eruit en wat mensen met een goede visie daar aan de top plaatsen. De Wii was dan wel een succes qua sales, maar voor de rest heeft Iwata alles maar verneukt.