Ugh, wat nou geen games de aankomende maanden. Van alles maar in bestelling gedaan. LEGO Movie gaat baas zijn dusja uh game ook maar. En ik had inFamous ook al in de pre-order gedaan. Nu nog Thief en ik kan een hele lange tijd vooruit.
Denk dat ik tombraider ook maar ga kopen... Zit alleen continu ass creed te spelen omdat ik niks anders heb waar ik zin in heb. Ghosts maar 1x aangeraakt maar de magie is verloren. Rivals was leuk, maar ik merk dat ik te lui ben om disc's erin en eruit te doen hahahahaha. Lang leve de digitale content!
Daimn... Das echt lui ja! XD Ghosts singleplayer vond ik trouwens wel ECHT tof maar merk dat ik andere single player games verkies boven de MP van Ghosts.
Ik heb dat soms ook wel eens. Start ik de PS4 op 'ik heb zin in NBA! oh...wacht, Battlefield zit erin? Nou ja dan die maar!' Een kruising tussen de Xbone always online en zoals het nu is zou ik dan ook niet erg vinden; als je online bent mag je zonder disc spelen (de games staan toch volledig geinstalleerd). Ben je offline heb je wel de disc nodig. Het beste van beide werelden.
Hahaha, stelletje draken! Idd, ik begreep eigenlijk ook niet waarom de disc er per se in moet. Misschien dat ze dat nog aan gaan passen later met een update? Zou wel nice zijn! NBA... moet ik die nou wel of niet kopen? Kheb nog nooit fatsoenlijk een basketball game gespeeld maar die ziet er zo fucking mooi uit!
Ik zou zeggen; ja kopen! Maar ik wil niet verantwoordelijk zijn voor een miskoop. Ik heb er iig veel plezier mee, en ik heb ook nog nooit fatsoenlijk een NBA game gespeeld. Het is even wennen tov Fifa/voetbal omdat je veel minder handtastelijk mag zijn in het verdedigen, maar je leert snel genoeg je wat in te houden. Heeft iemand hier trouwens Sound Shapes? €12,99... ik twijfel nog. edit: Is wel cross buy. Krijg ik gelijk de PS3 en Vita trophies versies erbij.
Dat ligt eraan, de learning curve is heel erg hoog, de menu's zijn kut, de player career is kut, de MyGM mode is minder leuk dan de Franchise mode uit eerdere versies... Alleen de gameplay zelf is top.
Dacht al.... en hoezo verkopen ze Mirror's Edge 2? http://www.yourgamezone.nl/epages/62060817.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/62060817/Products/16049
Alleen al door die aankondiging was het de beste E3 ooit. edit: Sound Shapes gekocht. Ik was er al maanden over aan het twijfelen (toen voor de Vita), dus het werd tijd voor een aankoop. Cross save met de Vita is ook heerlijk.