Horizon was een van de beste racers van afgelopen jaren. Soundtrack was ook sweeeet. From the iFii 9000
Ik hoor mensen altijd over die geweldige soundtrack. Ben ik dan de enige wat die herrie na een half uur op mute heeft gezet en nooit meer heeft aangedaan?
Nah man, ik zet de muziek ook altijd vrij snel al uit. Boeide me niet genoeg en ik wil echt die auto's horen ook.
Je had wubwub, hard rock en een indie rock. Laatste was awesome en af en toe wubwub. From the iFii 9000
Ik hoop toch echt niet dat het Fallout 4 is. Want dan gaat het zeker nog wel een aantal jaar duren voordat die eindelijk eens uitkomt. Maarja ben bang van wel. Want alweer een nieuwe Elder Scrolls lijkt me wel heel erg snel dan.
welnee, als ze nu mensen aan het inhuren zijn voor nieuwe ES kan hij gerust over 4 jaar uitkomen Je weet hoeveel tijd ze daar voor nemen bij Bethesda Fallout 4 is eerst aan de beurt en is verder in ontwikkeling dan de opvolger van Skyrim, dat kan niet anders Denk dat ESO eerst uit moet komen (en af moet sterven ) voor ze de hype machine voor de volgende op gang gaan brengen
Fuck man....als we nog zo lang moeten wachten........zou best fucked zijn. Zeker omdat ze al een tijdje terug zeiden dat ze begonnen waren aan hun nieuwe avontuur. Maar ach....we redden ons wel met de aankomende RPGs toch?
http://unionvgf.com/index.php?threads/the-xbox-one-thread-v3-0.2503/page-18#post-105834 http://www.gamerevolution.com/news/microsoft-teasing-halo-2-hd-remake-xbox-one-anniversary-23633 Halo 2 HD remake? Ik hoop het absoluut niet. Want ik geloof niet dat er een Halo 5 en Halo 2 HD remake zouden komen in een jaar. Volgens mij heeft MS toch al bevestigd dat de trailer vorig jaar Halo 5 was?
Moest MS dat bevestigen dan? Waarom was daar twijfel over? Hoe dan ook, Halo 2 remake zou ik niet erg vinden. Als ze verder met hun poten van de gameplay afblijven. Weet je zeker dat er tenminste weer een goede Halo game uitkomt! Als ze dat als een maand of 3 voor H5 uitbrengen om de fanbase weer lekker te maken (voor een zacht prijsje) zal ik echt niet klagen. Moeten ze wel eerst de Xbone uberhaupt in NL uitbrengen.
Halo 2 remake, met de exacte multiplayer intact please En dus niet Halo 2 remake maps voor Halo 4 ofzo.
En dus ook geen perks, loadouts, ordnance drops etc. Gewoon een 1 op 1 kopie van het origineel. In een hogere resolutie. En incl de campaign pls.
Denk meer dat dit iets van Zavvi alleen is. Over Halo 2 .....het is prima als die een paar maanden voor de release van Halo 5 uitkomt, dan vind ik het niet erg. Maar als de Halo die bedoeld is voor eind dit jaar Halo 2 HD is....fuck no.
Whenever the hell that is. Boeie ook...importeren kan nu prima. Zodra ik het kan doen, done! Maar tuurlijk blijft het heel slecht van MS vind ik.