Top 5 van vorig jaar (GoT [noparse]), heb maar 92 films gezien, in 2012 nog 180, maar goed: 1. Game of Thrones - Seizoen 3 9.5 2. Gravity (201 9.0 3. Iron Man 3 (201 9.0 4. Red 2 (201 9.0 5. Star Trek Into Darkness (201 9.0 Wel allemaal in de bios gezien, vooral bij Gravity scheelt dat toch wel enorm.[/noparse] En doe geen moeite voor deze : [noparse]The Purge (201 5.0 Escape Plan (201 4.5 The Wolverine (201 4.5 Movie 43 (201 1.0 Scary MoVie (201 1.0[/noparse] Vooral The Purge viel echt enorm tegen na het zien van de trailers. Wolverine is nooit mijn ding geweest, terwijl de X-Men zelf dat wel is. Voornemen is eigenlijk om dit jaar iig de 100 weer aan te tikken maar eigenlijk was 2013 imo ook best een saai filmjaar, op een enkele uitschieter na. Ik heb sowieso geen 1 Japanse/Koreaanse horror gezien die een beetje de moeite waard was...dat was wel een domper... En haters gonna hate maar deze wordt weer gewoon briljant
Recka had dat toch al gezien? De enige Oscar dat The Hobbit 2 verdient is iets wat niet bestaat. Oscar voor meest awesome voice naar Benedict Cumberbatch als Smaug, that's it. REVENGEEEEEEEEEE REVENGEEEEEEEEEEEEE IIIIII WILLLL SHOW YOU REVENGEEEEEEEEE
Ik moet echt nog een hoop uit 2013 kijken maar heb ze wel allemaal klaarstaan... Denk dat ik pas in februari een lijstje kan doen
Van de week naar Last Vegas geweest! Leuke film, altijd leuk om Robert DeNiro in zo'n film te zien! Vermakelijk, goeie 7!
Ben nu About Time aan het checken, eerste wat ik al vrij odd vind is Spoiler dat de lekkerste chick op aarde random bij die dude de hele zomer komt logeren.
Niks posten, gewoon de film kijken.... Heerlijke feel good film waarbij je alles gaat voelen wat de hoofdpersonage meemaakt. Zelfs de vlinders in je buik op het moment dat je naar huis loopt.
Jaahoor anubis, Spoiler de meest desperate dude op aarde hooked met een ziek hete chick van the noteb-ehhh rachel mcadams. Dit klopt niet. Ok ok ik kijk al door.
Kijk is wat lekkers..... kijk dan... doe dan Spoiler Je hoort die film te kijken en niet hier te klikken.... nou vooruit, nog een klik Spoiler
Vond dat echt een tergende film. Wat een irritante flapdrol is die hoofdrolspeler zeg Vriendin vond hem echt geweldig, maar ik zat me 2 uur op te vreten Tijdreisgebeuren klopte ook geen reet van...
Zulke films niet kijken voor wat wel of niet klopt maar de empathie en gevoel wat overgebracht moet worden. Het is een feel good film... Geen "kut-ik-moet-dit-met-mijn-vriendin-kijken"film. ;-) @Fii Jaja, Rachel is ook een sweetie... Maar recka got the hots for margo....
Captain Phillips Leuke verfilming van een vrij bizarre scheepskaping. Spanning zat er goed in terwijl je wist hoe het afliep. Prima filmpje voor op een avondje maar verder niet zeer memorabel.