1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Donkey Kong Country: Tropical Freeze

Discussie in 'Games' gestart door Burt Macklin, 17 jan 2014.

  1. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911

    [​IMG]

    [GB]Donkey Kong Country: Tropical Freeze[/GB]
    Ontwikkelaar: Retro Studios
    Uitgever: Nintendo
    Genre: Platformspel
    Platform(s): Wii U
    Spelers: 1 - 2
    Releasedatum: 21-02-2014​

    [GB]Informatie=(/GB]
    Donkey Kong Country: Tropical Freeze is het eerste compleet nieuwe zijwaartsscrollende actiespel van Donkey Kong in drie jaar, alleen voor Wii U!

    In dit avontuur moeten de Kongs hun eiland terugwinnen van de Vikingen uit de noordelijke zeeën.
    Om dit klaar te spelen, moeten ze naar vijf verschillende eilanden, naast het bevroren Donkey Kong Island, afreizen.

    Dit is het eerste spel in de serie in HD en het brengt prachtige details en expressie naar de wereld van de Kongs.
    Afhankelijk van het level kan de camera ronddraaien voor dynamische scènes die de fijne gameplay verder verrijken.

    Naast Diddy Kong keert Dixie Kong ook terug als speelbaar personage en is Cranky Kong voor het allereerst speelbaar!
    Je eigenschappen veranderen, afhankelijk van welke partner je meebrengt, wat zorgt voor nieuwe keuzes en mogelijkheden.
    Ook is er weer eenspelstand voor twee spelers, waarin je samen moet werken en de unieke eigenschappen van de personages in moet zetten om verder te komen.

    Een gloednieuw Donkey Kong Country-avontuur in high-definition!
    Ren, spring en rol over zes verschillende eilanden, alleen of met een partner.
    Gebruik de unieke vaardigheden van elk personage om een veelvoud aan verzamelbare voorwerpen te pakken.​

    [GB]Personages=(/GB]
    Ontmoet de koubestendige helden op een missie om Donkey Kong Island te ontdooien!

    Elk speelbare personage heeft zijn of haar eigen unieke bewegingen - je zult ze allemaal moeten leren beheersen om de levels optimaal te kunnen verkennen en elk verzamelbare voorwerp te pakken.

    Donkey Kong
    [​IMG]
    De leider van het stel, je kent hem wel: deze koppige Kong moet het van zijn brute kracht hebben.
    Of je nu over vijanden rolt of de boel op zijn grondvesten laat schudden, Donkey Kong is zo sterk als een eh… gorilla!

    Diddy Kong
    [​IMG]
    Deze kleine Kong neemt vijanden op de korrel met een krachtig spervuur van apenootjes uit zijn Peanut Popgun.
    En dat niet alleen, met zijn Barrel Jet kan hij korte tijd blijven zweven: perfect voor net dat beetje meer afstand tijdens een sprong!

    Dixie Kong
    [​IMG]
    Dixie is terug in de mix!
    Ze houdt vijanden op afstand met het zweepachtige knallen van haar paardenstaart en door haar haar te laten ronddraaien na een sprong kan ze nog meer hoogte winnen!

    Cranky Kong
    [​IMG]
    Na het bij zijn schommelstoel gehouden te hebben, komt Cranky in actie!
    Hij mag er dan wat rammelig uitzien, maar met zijn unieke eigenschappen en jaren aan wijsheid kun je deze Kong nog lanng niet afschrijven!​

    [GB]Screenshots=(/GB]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [GB]Filmpjes=(/GB]
    [yt]DueE8vJXpo8[/yt]

    [yt]g9oJ_b4zB4Q[/yt]​

    [GB]Box Art=(/GB]
    [​IMG]

     
  2. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom beginnen ze niet eens met een 3D-spelwereld, ala DK64.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vet, zin in. Lekker platformen.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies.:thumbs:

    Ik moet zeggen, ik kijk meer naar deze game uit, dan dat ik dat deed met Mario 3D world.:+
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb zelf nog nooit een Donkey Kong game gespeeld dus dit lijkt me een mooie gelegeheid om daar verandering in te brengen.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ook niet, ga daar met dit deel ook verandering in brengen :)
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ga eens even heel snel Donkey Kong Country 1 en 2 spelen. :eek:
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik kijk hier ook naar uit. Maar 3d world is een klasse apart wat mij betreft
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Iemand nog een leuke pre-order gezien voor Donkey Kong Country: Tropical Freeze?
    Zie dat hij bij Nedgame €45,- is.
     
  10. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze ga ik zeker op de releasedag halen. :) Wordt wel zo'n beetje de laatste grote platform titel op de Wii U denk ik. Of zou er nog een Mario komen? :+
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ding is net een jaar uit.. Wat denk je zelf
     
  12. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee wat de plannen zijn. De Gamecube had toch ook alleen Sunshine?
     
  13. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoop dat deze iets makkelijker zal zijn dat het vorige deel op de Wii. Die vond ik soms net iets te.

    Verder is mijn hypelevel voor deze game in korte tijd van 0 naar over 9000 gegaan, mede door het lezen dat David Wise (Donkey Kong Country 1,2 & :cool: de soundtrack verzorgd.
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Vond je Metroid Prime 1 en 2 geen platformer dan? Paper Mario? Viewtiful Joe. Zo zijn er wel nog meer. :+
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ja, je kan in Halo ook springen, is het dan een platformer? :+
    Noem dan Donkey Kong Jungle Beat, Rayman 3, Wario World, etc.
     
  16. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat de Gamecube genoeg andere platform games had. Ik bedoelde meer dat de GC alleen Mario Sunshine als Mario platformer had. Ok paper mario dan nog, dat wist ik niet. Verder denk ik niet dat er een tweede DK komt op de Wii U en Rayman Legends lijkt voorlopig ook even de laatste in de serie. Vandaar dus. Eerst maar eens genieten van de DK binnenkort. :D
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, er komt nog wel een Mario denk ik. Ik denk dat er ook nog wel wat platform games gaan komen. De Wii U is nog niet zo oud. Een nieuwe Zelda, wat remakes, Smash Bros, Mario Kart en natuurlijk F-Zero.
     
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Kirby, Wario... Yoshi Yarn game ook naturlijk.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Damn, 3 jaar alweer.. 8)
    een wtf momentje..
     
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    "De aankomende Donkey Kong game, Donkey Kong Country: Tropical Freeze, maakt geen gebruik van de Wii U GamePad.
    Tijdens het spelen van de game gaat het scherm van de controller op zwart. De game maakt alleen gebruik van het scherm als je zonder tv speelt.
    "

    Toch raar.
     

Deel Deze Pagina