[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Tis GTST voor dudes :+
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.762
    Dude, lees je wel wat ik post. Ik heb het over de mid season finale, niet de hele serie. 8)8)
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dude misschien moet je zelf even (begrijpend) lezen. Mijn comment gaat duidelijk over je ''niet te overtreffen'' bericht over de mid season finale.
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Echt vervelend dit. Word dus vanochtend wakker en denk van yeah de dag lekker beginnen met een nieuwe walking dead. 2 seconde daarna dacht neeeeee moet tot feeb wachten :'-(
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lekker voor je
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Wordt het beter na seizoen 1? Ben nu bij seizoen twee, maar ik vind het allemaal nog niet zo bijzonder eerlijk gezegd. Ik vind Rick geen tof personage op de een of andere manier.

    De enige characters waar ik wat mee heb zijn die redneck en Dale op het moment.
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Nee, het word steeds slechter. Heb t/m S4E1 gekeken, maar nu gaat het nergens meer over..
     
  8. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik vond season 1 ook echt super goed!

    Daarna ging het idd alleen maar down hill.

    Werd het een beetje GTST met zombies en nog meer drama.

    En die irritante wijfen !!!!
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.762
    Seizoen 3 vond ik vooral de 2e helft echt tergend. Seizoen 4 is imo wel beter dan seizoen 3, met name door de mid season finale. Alleen seizoen 5 is ook al aangekondigd en de sleur zit er al behoorlijk in. Het is soms echt werken om door die episodes heen te komen. Ben wel blij dat de mid season finale van seizoen 4 gelukkig het nodige aan veranderingen en twists heeft gebracht, wat broodnodig was.
     
  10. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Jaa, on the run. Zin in!
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Beetje late reactie hierop maar ik las dit en ik moest denken aan George A. Romero, die eigenlijk precies hetzelfde zei als reden dat hij niet mee wilde werken aan de serie.

    Trailer ziet er tof uit *)
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2014
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja seizoen 2 is vooral GTST. 3 en 4 zijn weer wat beter imo. :)
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij zei ook niet letterlijk GTST, het ging meer om dat the Walking Dead - ook in de comics - meer om persoonlijk drama gaat dan om het zo cool mogelijk slachten van zombies. Vandaar dat hij het vergeleek met soaps en zich er niet mee kan identificeren.

    http://www.bigissue.com/features/in...alking-dead-just-soap-opera-occasional-zombie
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Daar draait de WD ook om. The Walking Dead titel refereert ook niet naar de zombies namelijk
     
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Romero lol. Over vergane glorie gesproken. Het slechtste van TWD is nog niets vergeleken met de hopen stront die zijn laatste 'Dead' films moesten voorstellen.
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Absoluut, je zou het ook nooit lang volhouden om zo'n serie zo lang interessant te houden zonder persoonlijk drama. Daarbij is WD ook vele malen beter dan menig soapserie. Volgens mij bedoelde hij het ook niet beledigend, maar meer om aan te geven wat het verschil is tussen "zijn" zombies en de WD zombies.

    Wel nice van de titel, had ik nog niet zo over nagedacht!
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.762
    Paar van zijn films gezien in het grijze verleden, maar die vent heeft nog nooit werkelijk een goede film uitgebracht. Als de remake Dawn of the Dead uit 2004 van hem is, dan is dat de enige goede. Ik vond die zeer vermakelijk, maar mijn geheugen van wie welke film is is niet zo best op horror gebied. Ik kijk het ook zelden. TWD is de enige zombie/horror serie/film die ik nu volg. Veel horror draait tegenwoordig alleen maar om bloed en slachten en weinig angstige momenten in een goed horrorverhaal, getuige de talloze slechte remakes, van met name oude klassiekers, in het genre dan. :x
     
  20. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Pardon? Night of the Living dead ('68) en Dawn of the Dead ('78) zijn twee van (zo niet) de beste zombie films ooit gemaakt. Met hopen stront doelde ik uiteraard op Land-, Diary-, en Survival of the Dead.

    De DotD remake is van Zack Snyder. Romero had daar verder niets mee te maken. Geen slechte film ook trouwens.
     

Deel Deze Pagina