Hmmz heb mijn best gedaan om een filmpje te krijgen maar dit gebeurde elke keer: (@ 0:40) [yt]fz7H7BS-XF4&[/yt]
Ze hebben tijdens Horizon al gezegd dat ze Forza Motorsport en Horizon voortaan zouden gaan afwisselen. (Zoals het ene jaar een Cod van Infinity ward en het andere jaar een cod van Treyarch). Horizon was commercieel gezien een succes dus die komt er gewoon.
Kun je nog op een of andere manier toegang krijgen tot deze game of zul je toch echt moeten wachten op de uitendelijke release? In het begin heb ik nog lopen twijfelen of ik wou betalen om toegang te krijgen, toch maar niet gedaan (mede omdat AC me leuker leek) maar ik heb er nu toch wel spijt van .
RaceRoom Racing Experience, nieuwe "F2P" van Simbin. Niet dat F2P me wat boeit maa ik ben wel benieuwd hoe ie speelt.
Ja inderdaad, laat ze maar eerst eens met een waardige opvolger voor Race 07 komen en dan mogen ze mijn geld weer gaan vangen.
Assetto Corsa is ook erg sterk hoor. Bijvoorveeld de gewichts verdeling tijdens tractie verlies is bizar goed! Dat is bij bijna alle andere games erg statisch.