Ik ben op dit moment in een chat met een microsoft mederwerker. Daar zijn we nu mee bezig om hem helemaal te resetten. Heb vandaag 2 fysieke games binnen gekregen maar beide worden niet herkend door mijn Xbox. Ben benieuwd of dit werkt anders zal ik hem wel op moeten sturen
Oke valt nog erg mee dan! En ik heb nu zo'n label maar hoe zit dat met het verzenden? De prijs valt neem ik aan binnen de garantie en kan ik het pakket op laten halen?
Damn, goodluck er mee. Hoop voor jou dat je hem snel retour hebt. Sent from Sebring driving A Ford GT40.
Heb ik wel gedaan ja, gewoon UPS laten komen. Ja, de verzendkosten zijn voor Microsoft. Zodra jij dat label hebt, zijn de verzendkosten foetsie!
Mooi, Heb hem nu stevig verpakt. Geen beweging meer in te krijgen. Zo even kiezen wanneer ze het pakket op kunnen halen en dan hoop ik hem ook binnen 9 dagen terug te hebben. Las op internet over een eventuele compensatie in de vorm van een game, Heb jij die nog gekregen?
Zou best kunnen hoor, Kwam een linkje tegen en even snel doorgelezen. Zo maandje Xbox Live doet me niet zoveel eigenlijk maar ach ben al blij dat ze het fixen Wel lekker slim, Nadat ik hem volledig ingepakt had. Alles flink dicht getaped kwam ik erachter dat mijn Battlefield 4 er nog in zat
Ook een tijd neergezet met de GT40! Auto ligt lekker op de weg, maar zodra je de curbs raakt lijkt het wel of hij de lucht in komt. Die vering is verrekte soepel afgesteld
Net nog maar ff snel een tijd neergezet, en na 6 rondjes was ik er wel helemaal klaar mee . Niet echt mijn type auto Maar Erasmus, jij mag nog even aan de gang
Haha. Nou ik laat het ook lopen hoor. En of ik nou elfde wordt of vijftiende maakt qua punten ook niet uit. Maar ik had hetzelfde, na een aantal rondjes was ik er wel klaar mee. Vooral als je dan 30 seconde in het rondje een fout maakt en weer twee minuten voor joker rondrijd. De volgende challenge wordt ook geen leuke voor mij. BTW. Ik kreeg een invite van een maat van mij in Battlefield en die heeft de DLC niet vandaar dat ik wegging. Niet dat je denkt dat ik niet meer samen wil spelen omdat we een potje verloren.