Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vond het acteren van Hanks, zeker naar het einde toe, wel erg sterk. Jammer dat hij niet bij de nominaties zat voor de Oscars.
     
  2. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    De hele film was sterk geacteerd door Hanks en de piraten. Film werd bijna alleen op 1 stuk gefilmd en wtf wat was het iedere keer spannend. ^^
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Captain Phillips vond ik ook niet erg bijzonder.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Tsja, het zou toch bij een nominatie blijven, ik denk niet dat hij kans maakt tegenover Matthew McConaughey (die was echt fantastisch) en Christian Bale. Overigens was Tom Hanks ook wel goed als Walt Disney in Saving Mr. Banks. Hij heeft wel goede rollen gehad, maar helaas voor hem te veel goede competitie dit jaar.
    Van uitstel komt afstel! Maar misschien maar goed dat ze deze later uitbrengen.. Met al die aankondigingen werd het project steeds ambitieuzer, en DC kan het zich niet veroorloven om deze film - waarop ze als ik het goed heb begrepen hun hele movie universe op willen bouwen - te verkloten.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Een jaar extra om nog meer mensen erin te stoppen en de naam van Justice League er aan toe te voegen, hoera.
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik las op Totalfilm dat ze misschien het vervolg op Man of Steel en de Justice League film back-to-back gaan filmen, dus dan zouden we misschien al in 2017 Justice League krijgen. Which I wouldn't mind at all. Maar het zou inderdaad ook zomaar kunnen dat deze film al de Justice League film wordt. Time will tell!
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Vond Hanks echt helemaal niet fantastisch ofzo? Gewoon prima maar niet meer dan dat.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij was gewoon Tom Hanks hehe.
    Daarnaast is de film gewoon ook oke. Het is leuk om te kijken het is spannend en de film doet niet veel fout.
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik heb de film niet afgekeken. Vond het saai en viel in slaap toen ze in die reddingsboot stapten.

    Gisteren Walter Mitty gekeken. Leuke film. Ben zelf ook op sommige plekken geweest die ze in de film laten zien. Vond ik wel leuk. Had de film een stuk uitbundiger verwacht. Het was vrij ingetogen allemaal. Hele mooie film. Aanrader.

    Escape Plan ook maar gekeken. Jezus. Ik verstond die gare Stallone de helft van de tijd niet man. Leek wel of iemand Stallone persifleerde. Misschien leuk voor tussendoor als je je verveelt, maar ik vond het, ook binnen zijn genre en klasse, geen echte aanrader.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
  12. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Iemand suggesties voor nog wat goede films voor vanavond?
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Pirates!
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    About time

    De broer van Ron Wemel-eehhh een of andere te desperate flapdrop probeert chicks van zijn leven te regelen door het gegeven dat hij randomly terug in de tijd kan reizen. Had soms zijn mooie momenten maar in het algeheel was de film imo te cheesy en te dik aangelegd her en der dat ik er niet echt een heel erg hoog cijfer aan kan geven. Desonanks wel mee vermaakt, man wat een prachtig huis hadden die ouders zeg. Toplocatie.

    7/10
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2014
  15. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Toevallig Ron van de Harry Potter films? 8)
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Nee Ron van the hunger games.
     
  17. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    All is lost gezien. Anderhalf uur is lost, kan je beter zeggen.

    3/10
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Was je dronken toen je dit typte?

    Sent from my Batmobile
     
  19. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170

    Nee hoezo? 0_0
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Waaaaaaat? Nee man, prachtfilm! Goed geacteerd, knap gefilmd.. Je moet er niet heen voor de actie (of dialoog :+), maar Redford doet hier iets waanzinnigs.
     

Deel Deze Pagina