Iemand die met een beginner wil spelen maar die wel graag in teamverband speelt? Voeg me dan toe voor de Xbox one Den82
Jazekers. Heb hem nu op elk voertuig en wapen. Behalve de RHB boat, die moet natuurlijk blauw blijven Ben deze camo na al die tijd nog niet beu, maar dat komt waarschijnlijk binnenkort wel
Daarom. Trouwens is dat nog altijd niet gefixt dat als je levelt op het einde bij de puntentelling, gewoon niet bent gelevelt uiteindelijk?
Op de PC is het wel gefixed, Je krijgt nu bij sommige ribbons geen punten meer op het eind (wat anders dubbel zou zijn).
En met Schil1 (ook van hier). Maar ging inderdaad wel lekker, alleen jammer dat op de hotel map er bijna geen tegenstanders meer overbleven. Potje op Zavod was lekker. Met slechts 3 man in een squad toch alledrie boven de 10.000 punten uitkomen. :b:
Na de update op de 360 loopt mijn xbox nog steeds zwaar vast op Dawnbreaker. Best minder eigenlijk...
Volgens mij houd ie maar 3 gamemodes bij En net die m1911 unlocked, denk dan maar meteen ff die achievement halen Half uurtje valt nog wel mee
Je kunt de Bazar proberen hier, of marktplaats. Anders kan je naar de Game Mania gaan, jouw spel inruilen en daarvoor een 2de hands BF4 voor de One fixen bij hun. Alleen denk ik dat je bij die laatste niet 1 op 1 gaat uitkomen zonder bij te moeten leggen.