Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vet , dark corners of the earth was ook echt een toffe game

al zal dit wel door een andere studio gemaakt worden..

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    8) en ik maar denken dat je aan het trollen was voor de volgende Call of Duty game.

4. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Hahaha inderdaad! Maar t'ziet er tof uit!

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Same here.. daarom niet op geklikt

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Die heb ik altijd willen spelen, maar nooit aan toegekomen. :mad:

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is er ook voor PC toch? Al weet ik niet of de game een beetje mooi oud geworden is.

Destijds was het echt een hele goeie surival horror/adventure/FPS hybride

Alleen de laatste levels waren niet echt je van het.. maar het deel wat zich in Innsmouth afspeelde was ech goed gedaan

Ik ben wel een beetje bevooroordeeld want grote liefhebber van Lovecraft maar ook als ik objectief probeer te zijn vind ik het nog steeds een ondergewaardeerde game :+

Er zijn wel meer games die zogenaamd geinspireerd zijn door Lovecraft maar de meeste daarvan nemen alleen de gore over en laten de rest voor wat het is. Dark corners of the earth begint echt een beetje als een detective verhaal en veranderd dan in een survival horror game wanneer je erachter komt wat er echt aan de hand is in inssmouth

Laatst bewerkt: 17 jan 2014
  8. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Overnemen wordt toch nergens gezegd? Het zal wel meer er naast bestaan denk ik. Je gamed nu toch ook? (neem ik aan). Is ook een vorm van ervaringen beleven in een andere wereld.

Edit; haha zo, heb ik even de nieuwe pagina gemist en quote ik Corona van de vorige pagina :+ Ach beter laat dan nooit.

Laatst bewerkt: 17 jan 2014
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    PS4 and Xbox One will both “sell a ton” because “consumers have choice,” says Microsoft

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hahaha, nope. Maar ik begrijp je wel.

11. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    With all the Xbox users coming over the Sony land. Are there any Playstation guys that went to Xbox?

Heyo! Yeah I did. My friends dropped their jaws when I told em. I did it for three reasons:

1. It offered simply a lot more than PS did (multimedia, kinect integration, etc)
    2. Titanfall. Simple as that. Game left me speechless trailer after trailer (and the alpha has confirmed my hype)
    3. A change of pace. Not only did Sony not change much, but coming from a ps3 made it even worse. I tried out the UI at my buddy's house and it was lackluster at best. Same as ps3, just reorganized.
    In short, the Xbone simply felt like a true next gen console, where as the ps4 felt like ps3.5. I loved my ps3 and yeah, I did my fair amount of arguing against the X360 in the day. But I just couldn't justify sticking with Sony this time around. Love ya Sony, but you failed to impress me.

Leuk stukje, zo denk ik er dus ook over. PS4/ PS3.5 niks nieuws aan alleen dat ie sterker is. :+
    De One daar in tegen is compleet de andere weg ingeslagen en voelt toch wel meer als een Next-Gen console aan. Komaan, val maar aan PS4ers. :9

Laatst bewerkt: 19 jan 2014
  12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Alhoewel ik met bovenstaande niet eens ben waarom aanvallen? het is toch bekend dat jij een fan bent van Xbox?
    Alhoewel:

13. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt. Deze heb ik inmiddels geannuleerd, Want moet ik met 2 consoles? Kan maar op 1 te gelijk gamen. En neig dan idd, meer naar de One omdat ik zelf al van de X360 af kom. Als het andersom was geweest dan zou ik idd voor de PS4 gegaan zijn.

Vertel is waarom ben je er niet mee eens?

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

Ja inderdaad, wat moet je met 2 consoles maar dit wist je toen toch ook?

1.Krachtiger console (PS4 dus)
    2.Betere exclusieve games in mijn ogen (zeker met het oog op de komende games)
    3.geen kinect is een mega pluspunt.

Het gaat mij vooral om de games, en daar waar er 1 titel uitkomt voor de X1 die ik best zou willen spelen (Quantum Break) staat daar tegenover The Order, Uncharted, Infamous.

Keuze is makkelijk gemaakt eerlijk gezegd, ook omdat de games imo beter waren op de PS3 dan op de 360.
    Heb dus eerlijk gezegd niet echt een reden om eigelijk een X1 in huis te hebben.

Maar hey ieder zijn ding natuurlijk.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Welke andere weg precies?

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Multimedia je weet toch??:+

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt we gaan weer een week lang dezelfde discussie krijgen..

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je hebt gelijk :+

Maar ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat mensen echt vinden dat de X1 iets vernieuwender doet dan de PS4. Vanwege Kinect? Ik kan het iig niet verzinnen. Beide consoles gaan, vrees ik, retesnel verouderd zijn. De X1 nog eerder dan de PS4. Ik vermoed dat wij als gamers deze gen bijzonder snel wat beteuterd naar de pc-graphics zitten te kijken.

Overigens staat mijn ps4 redelijk niks te doen atm. Next-gen-drought is here.

Snel weer verder met Persona en GTA V :)

19. Leis

Leuk Bevonden:
    7
  20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hey effe wat anders mensen....denk wel dat het in deze thread past.

http://wccftech.com/30fps-vs-60fps-30fps-better-story-telling-games/

30fps is beter.........net wanneer je denkt dat je alles gehoord hebt. Alan Wake beter in 30fps dan 60fps....aha. Nou sorry, maar zeker op de grotere schermen 100% 60fps > 30fps en dan vooral met shooters, maar eigenlijk het liefst elke game.

Deel Deze Pagina