Maar het gaat dus niet in de mediamarkt in Duitsland of op een webshop? Want ik las net dat het mogelijk was tot eind maart om je oude spellen in te ruilen er stond alleen niet bij waar:{
Alleen bij Amazon en Gamestop in Duitsland geloof ik. http://help.ea.com/en/article/upgrade-battlefield-4-for-ps4-and-xbox-one/ Edit: Oh wacht beide al gestopt zie ik.
Aah damn heb ik ff pech Dan moet ik mijn Xbox360 exemplaar maar verkopen op marktplaats Bedankt voor de snelle reactie.
Als je ingame zit en je je class kiest op vierkant drukken en daar kan je ze selecteren. En als je op het wapen staat die je gekozen heb en weer vierkant drukt kan je scopes enz erop zetten. Je kan het trouwens ook via battlelog.com doen of via de app.
zou kunnen , maar degene met wie ik speel speelt al wel met een gaming headset ik hoor ook steeds squadmates die ik dan moet muten terwijl we allebei de audio op party hebben staan en de party invite only is
Is altijd zo geweest dat je je squad maten hoort blijf het ook maar vaag vinden. Zit ook altijd in een party en dan kan je weer duitser muten omdat die aan het schreeuwen is.
Maar ik hoorde jou dan weer niet, Is dat dan omdat jij wel in een andere party zat en die schreeuwduitsers niet? vind t maar vaag
dat blijkt maar weer, vind stiekem het hele party/friends systeem van de PS4 maar onhandig en matig in verhouding maar dat je squadmates hoort terwijl je in een private party zit slaat toch nergens op, als ik iedereen wou horen zat ik niet in een private chat..
ik had daar al even zitten pielen om te kijken of ik t volume van de party chat daar ook wat harder kon krijgen niet aan gedacht dat ik daarmee iedereen kon muten, thanks
Jaa weet ik maar geen zin in gehad nog Hoelaat ben je er weer btw? En ja Del omdat ik in een eigen party zit hoor je mij niet aleen mensen die ingame zitten hoor je