1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] V8 Supercars Championship + Nascar Sprint Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 6 okt 2013.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Juiste beslissing :)
     
  2. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik wil mijn teammaat Menno bedanken voor dit 5de avontuur wat we toch weer eens samen zijn aangegaan.
    De beste teammaat die ik maar kon wensen!
    Helaas zelf niet meer de snelste maar ik deed altijd mijn best om mijn teammaat aan te vullen.

    Misschien wel mijn allerlaatste race ooit. Wie weet. De toekomst zal het uitwijzen. :thumbs:
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Leuk dat jullie er weer bij waren! :)
     
  4. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Als ik niet voor een team rij, dan ben ik wat makkelijker in te halen:D
     
  5. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Daar heb je de juiste coureurs voor in dienst:+Dikke contracten helpen daarbij;):+

    Zal in de volgende cup lastig worden denk ik teammaat:+


    Goede races gehad. Kwalificatie was close met Menno, was blij dat ik hem nog verbeterde op het einde. Shoot-out was erg slecht. Was bijna 2 sec langzamer. Gleed weg bij einde rechte stuk de bocht naar rechts en bij de Porsche S Bochten.
    Heat 1 een goede start. Kon Menno net niet voorbij. Menno liep uit door een foutje bij opkomen rechte stuk. Ronde later maakte Menno ook de fout en kon ik een aanval plegen op het rechte stuk. 1e aanval was niet zo heel goed, ging te vroeg al achter de auto vandaan en we gingen even hard het rechte stuk over. 2e rechte stuk deed ik het iets beter, was Menno met me motorblok voorbij maar bij het aanremmen gingen we samen de bocht in en Menno voorgelaten, paste allemaal net niet. Heat 1 2e geworden met een diepe buiging voor Menno die een ongelofelijke pace had op Le Mans:thumbs:_O_
    Heat 2 verliep een beetje chaotisch. Kon na de bocht na het rechte stuk maar net Witteveen en Denvan ontwijken die met elkaar in aanraking kwamen. Toen achter me teammaten Loyallronin (die later jammer genoeg uitviel) en Asjemenou beland die me goed voorbij lieten gaan haha ^^:+
    Jacht gemaakt op Flavour die de volgende ronde een foutje maakte bij uitkomen Porsche S-Bochten en ik werd een beetje voorbij gelaten.
    Toen alleen maar gaan hotlappen en 2 rondes later gaan pitten dan AZT B Tender...Na de pit kwam ik voor hem uit zoals de planning was. In ronde 7 maakte Stijn en ik dezelfde fout bij opkomen rechte stuk, maar Stijn had daar meer last van en verloor wat seconden. Uiteindelijk heat 2 gewonnen met wat voorsprong.
    Was een leuke cup, jammer dat ik zo vroeg in het 'seizoen' al het kampioenschap uit me zicht zag verdwijnen door uitvalbeurten, door lag en een kapotte controller XD:+
    Na nieuwe controller ging het een stuk beter met wat overwinningen op zak:)
    Bedankt voor het organiseren van de cup, was erg leuk, met toch nog een kampioenschap op zak en een cup waarbij ik heel veel had aan me teammaten, bedankt daarvoor!!:b::b::b::thumbs:

    Op naar de Aston Martin Cup!
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2014
  6. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    [​IMG]

    De hele week al erg veel moeite met dit circuit, lukte me niet om onder de 4 min.08 te komen.

    Met deze onzekerheid dan ook begonnen aan de kwalificatie, waarbij de eerste ronde meteen al verkeerd ging en de tweede ronde ook door een fout in de laatste sector van ronde 1. De 3e ronde zorgen dat ie i.i.g. clean zou zijn en daarmee nog plek 6 gehaald. Toch nog bijna de shoot-out……

    [​IMG]

    Bij de start eerste heat was de focus eigenlijk meteen weg en maakt een remfout voor de eerste cicane, tikte daarbij mijn teamgenoot aan waarddor hij en ik allebij schade hadden, domme actie. Na terugkomen op de baan maar even rustig aan proberen te doen. Achter fLavour de pit in, raak ik daar nog vol een muurtje….. Uiteindelijk de laatste rondes nog een leuk gevecht gehad met Flavour, was iedere keer wisselen de rechte stukken. Flavour was uiteindelijk sneller :thumbs:……

    [​IMG]
    [​IMG]

    Heat 2, reversed grid. Meteen bij de start een hijgende Denvan in mijn nek, op het tweede rechte stuk even inhouden omdat door 2 coureurs de weg versperdt werd. Denvan kwam helemaal buitenom voorbij…..ik probeerde dat plekje terug te pakken in Mulsane, maar remde te laat en drukte daardoor Denvan te veel naar buiten. Excuses daarvoor en niet de bedoeling.:'-(:eek::mad:

    De rest van de race doorkarren, kreeg Tender en Cold in mijn nek en zag dat zij meteen eind ronde 2 gingen pitten. Omdat ik het zag, vanzelf sprekend , de ronde erna ook meteen gepit :9. Tender haalde mij bij uitkomen pit ruim in, met Cold werd het wel erg krap. Cold remde daardoor te laat, maar bij zijn terugkomen op de baan kreeg ik een tik op mijn achterscherm. Cold er maar voorbij gelaten omdat hij toch veel sneller was op Le Mans.

    Vervolgens weer naar Flavour toegereden, miste met hem de aansluitng toen Rinq uit de pit kwam. Had ff moeite om een kant te kiezen waardoor ik mijn rempunt miste. Met nog 3 ronde te gaan zo veel mogelijk pushen om bij Flavour weer te komen. Flavour en Rinq waren in gevecht daardoor kon ik uiteindelijk aansluiten. Flavour maakt een foutje in Mulsane en ik kon er nog net langs ….

    Dank aan Team Members, heb nog pijn in mijn kop van de after party !!
    Dank aan Loyall voor iedere week een nieuwe paint!

    Dank aan organisatie!! Tot de [Z] V12 en/of A[W]
    [​IMG]
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Toen ik je aantikte bij het uitremmen stond ik ook op jou te wachten omdat ik je weer een plek terug wou geven. Dat was even verwarrend. Was inderdaad ook wel krap richting de 1e chicane. Weet eigenlijk ook niet of ik voorrang had omdat jij de pits uit komt?
     
  8. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ja....weet ik geeneens meer, misschien ging IK wel over de witte lijn??:confused:
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Weet ik niet met zekerheid, moest wel naar rechts uitwijken waardoor ik met mijn remlijn niet meer uitkwam. Wilde niet over de curbs schieten en gelanceerd worden in jouw zijkant. Dus daarom stuurde ik weer terug naar rechts waarbij ik je aantikte. Daarna stond ik bijna stil om je er voorbij te laten maar jij deed hetzelfde, al met al was het even lastig op dat stukje maar ik denk dat we het redelijk opgelost hebben zonder al teveel schade. Had alleen schade aan mijn sideskirts.

    AM = Subaru en Nissan? gezien je plaatje?
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Uitslagen Drivers Klassement

    AZT B Tender kampioen Algemeen
    ____________

    AZT B Tender kampioen V8 Supercars
    ____________

    f1freaky kampioen Nascar


    Uitslagen Teams Klassement

    TOLL kampioen Algemeen
    ____________

    TOLL kampioen V8 Supercars
    ____________

    TOLL kampioen Nascar


    Alle standings hieronder:

    [​IMG][/aname]

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Gefeliciteerd aan de winnaars! :)
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2014
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Pff was een moeilijk kampioenschap voor mij. Wat mij betreft goed dat we een stapje terug gaan wat betreft moeilijkheid met de Aston Martin. :)

    Met het team in het teams klassement sterk gereden in de eerste helft. In de tweede helft verloor Divimus zijn goede internet connectie en zakte mijn tempo weg waardoor we helaas alle kansen verloren. Gelukkig heeft Tender laten zien dat hij extreem snel is en we hebben het toch ver geschopt. ( slechts 52 punten achter met de V8 )

    Drivers kampioenschap was al vroeg in de competitie lastig. Ik had wat heats hier en daar waar ik goed scoorde met een 2e plek op indianapolis V8 en een pole op Sunset Nascar, maar ik was lang niet zo constant als de top deze competitie. :)

    Maar al met al goed vermaakt. Op naar de Aston Martin cup, Porsche cup in Forza 5 en de interessante GT300 conversion. :)
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2014
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    1e ronde heat 2? Kan me niet herrineren dat jullie zo dicht achter me zaten.
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ja, inderdaad 1e ronde heat 2. We zaten zowat bumper aan bumper.
    [yt]oR88H5WlZ3k[/yt]
    Snelle video van mijn aandachtspunten in heat 2.
    1) Blauwe vlag Witteveen: Merk op dat ik nog aan 'mijn' kant van de weg zat toen we elkaar raakten... Blauwe vlag is blauwe vlag:mad: Een volgende keer gewoon iets sneller ruimte maken, dan is er niets aan de hand. Is ook sneller voor jou, niet alleen voor mij. Dan kunnen we namelijk allebei over de ideale lijn door die bochten die eraan komen, ipv zij-aan-zij.
    2) Incident Denvan. Remde zelf te laat, maar asjemenou ook, dus achteraf had hij geluk dat hij te laat remde, anders was het daar nog erger afgelopen. Begrijp uiteindelijk niet waarom je de muur in ging daar...
    :cool: Nogmaals dat incident, vanuit mijn perspectief dit keer. Een paar gewaagde, maar geslaagde inhaalacties!!
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik moest bij die tweede echt vol in de ankers en uitwijken, waar jij weer tussendoor moest.
     
  16. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Jammer dat ik uit de lobby knalde in de 2e heat.
    Had gelukkig geen gevolgen voor het klassement. Vond het alleen jammer dat mijn race-avondje korter was dan gepland. Keek jaloers mee als toeschouwer.
    Tenslotte, organisatie bedankt voor het mogelijk maken van deze V8 supercars kamioenschap.

    Voor wat betreft de V12 xcup en de GT300 R3 naar S700 conversion-cup gaan de races denk ik nog leuker worden omdat voertuigbeheersing niet meer zo tricky is en iedereen zich echt op close racing kan concentreren.
    Na een korte time out heb ik daar zeker weer energie en motivatie voor.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2014
  17. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Grappig filmpje Tender......op 1min 21haal je Rinck in die komt dan ook online....wie reed er dan in die Holden???


    :b::9
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    b:Bedankt!!
    Filmpje is van de replay, dus niet realtime :)


    op 1:21 haalde ik zowat iedereen in\o/:;)
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Trouwens...


    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
    :b::b::b::b::b::b:Kampioen!:b::b::b::b::b::b:
    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
     
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Trouwens...


    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
    :b::b::b::b::b::b:NASCAR Kampioen!:b::b::b::b::b::b:
    \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
     

Deel Deze Pagina