Wat hij hier vertelt in de artikel, daar had Microsoft het ook over. 60fps hoeft niet persee beter te zijn 30 fps is net zo goed. Het ligt ook aan de ontwikkeling hoe de game is opgebouwd. Sommige games draai je beter in 60fps en andere games weer 30fps.
Niet als je shooters en racing games speelt. En daarnaast speelt 60fps gewoon fijner en rustiger. Dus van mij mogen ze alles 60fps maken.
http://en.wikipedia.org/wiki/High_frame_rate#Criticism_and_concerns IMO is 30FPS prima te doen voor een controller, maar 60fps is natuurlijk altijd beter en een 'must' wanneer je met muis gamed. Cut scenes komen wel beter tot hun recht op 30FPS in plaats van 60FPS. Het oogt daardoor meer als een film.
Persoonlijk mag van mij alles in minstens 60fps dat zogenaamde voordeel van 30fps wat zogenaamd een meer filmisch effect geeft vind ik echt een slap smoesje dat is net als dat je zegt dat 3D > HFR 3D 'omdat het er in HFR 3D te realistisch uit ziet' (ja, er zijn echt mensen die dat vinden) het ene type spel heeft meer baat bij een hogere framerate dan get andere maar uiteindelijk is het ALTIJD een verbetering
ok, ik ga er even punt voor punt bij langs graphical power ps4 > x1 no more switching Ik snap dit voordeel niet helemaal. Stel dat ik mijn raspberry pi met een verbruik van 3,5watt aan wil zetten dan laat ik dat via de x1 lopen zodat ik niet op een knop van de ab hoef te drukken? 100watt extra verbruik en nauwelijks voordeel. Daarnaast kan je in pal landen er qua tv geen gebruik van maken of je moet een achteruitgang in beeldkwaliteit accepteren vanwege 50hz vs 60hz a windows of opportunity Wat is dit voor een punt? X1 doet het overigens slecht op dit punt. Een stukje van Edge: Control yourself Iaw Kinect, want ook de ps4 heeft een verbeterde controller. Terecht punt, dit is een stukje innovatie op de Xbox. Maar behalve wat gezichtsherkenning en het aan kunnen zetten met stem heb ik nog bar weinig spannends gezien. Seconds out Dit kan toch ook op de ps4? Sterker nog op de ps heb je zelfs meer opties. Nu al met remoteplay op de Vita en straks met een streamingservice via PS NOW. Game on Weer zo'n vaag punt...hoe maakt dit punt de x1 echt next-gen? Helemaal als je beseft dat de ps4 het beter doet op dit punt. Er is genoeg op en aan te merken op beide consoles. Beide besturingssystemen lijken zelfs achter te lopen op die van hun voorgangers en er is uiteraard weer sprake van het gebruikelijke tekort aan games. Maar ik kan echt niks verzinnen wat de x1 meer next-gen maakt dan de ps4.
Denk toch dat dit topic hier ook voor bedoeld is om dit soort dingen te discussieren toch? En anders moet je hier niet komen. oeps Mad was me voor.
Er is gewoon steeds de hoop dat de discussie wat boeiender en uitgebreider wordt. Zoals laatst met de Steambox. Dit is al aan de gang sinds Mei ofzo en was in het begin leuk maar nu de consoles er zijn meh en valt alles in herhaling. Misschien moeten we het VS topic gewoon uitbreiden naar meer platforms.
Als je geen zin hebt in opnieuw deze discussie, meng je er dan niet in. Ontwijk het topic of klik op de Abonnement opheffen knop. Dit soort reacties of gifs posten heeft geen zin. Dat het in herhaling valt of meh is, dat is jouw probleem.
Ja, en niet expliciet de Xbox One versus de PS4 laten noemen, zoals dat nu het geval is. Hoezo versus? Het is juist goed dat er concurrentie is en wtf maakt het uit al is de ene 'beter' dan de andere of 'meer next-gen'? De Wii U, de PS4 en de One zijn alle 3 prima platformen en laat lekker ieder zijn of haar eigen platform spelen die hij/zij prefereert ipv al dat genevel met versus dit dat zus zo. Ik snap dan de hele essentie van dit topic ook niet maar goed.
Als het jou niets uit maakt dat de ene console beter is en/of kan zijn dan de ander, wat doe je hier dan? Dit is een topic puur om een discussie te houden zoals de titel al zegt: Xbox One vs. PS4. Dat gebeurt hier dan ook. Er zijn altijd liefhebbers van een bepaald platform of personen die alle consoles aanschaffen. Die mogen hier gerust hun ei kwijt, imo. Ik vind het altijd wel vermakelijke discussies.
Ik meng me ook niet in de discussie. En daarnaast kan ik niet zonder op het topic te klikken zien of het eindelijk over iets anders gaat.
Dat mogen ze zeker, maar ik zou het dan niet expliciet versus noemen, want er is, nogmaals, geen console 'beter' of iets. Het lijkt mij leuker om te discussieren over de ontwikkelingen in de game industrie zoals laatst met de Steambox zoals Hybrid zei ipv het standaard riedeltje elke keer van 'ja maar de PS4 is sterker dan de one' en 'ja maar de xbox heeft kinect' en 'ja maar DS4 >>>>> Controller One' en 'PS4 heeft 'betere' exclusives dan de one'. Begrijp me niet verkeerd, ik deed er ook aan mee, maar verbaas me eigenlijk hoe lang jullie er nog over kunnen doorpraten. Afijn, ik zal het topic ontwijken. Blijkbaar ben ik de enige die er zo over denkt.