Toffe episode weer. Louisiana is ook een perfecte locatie. Op een of andere manier is de omgeving best creepy.
Ik heb McConaughey altijd vet gevonden, ook in de romcoms, maar wat acteert hij belachelijk goed hier! Ik verwacht eigenlijk: Spoiler Dat Cole wat doet met de vrouw van Marty en dat een van beiden redelijk direct betrokken blijkt bij de moord(en). Verdenken die twee donkere cops Cole nou ofzo?
Dit. Wat een geweldige locatie. Beide weer baas! Sfeervol en HBO is gonna HBO met dat vrouwtje. Zo rustig allemaal, maar zo beangstigend boeiend. Intro blijft ook een van de beste intro's dat ik heb gezien. Vooralsnog maakt het de hype waar.
Wel tof dat zoveel mensen kijken en het een goede serie vinden. Had eerst het gevoel dat dit topic een beetje zoals Boardwalk Empire ging worden. Kwaliteit maar schrikt teveel mensen af door de snelheid van die serie in het begin van een seizoen. BWE is misschien een van de beste shows die er is maar krijgt te weinig liefde op dit forum imo.
Was daarom ook afgehaakt bij BWE... Moet er toch nog eens een poging aan wagen. Tot nu toe vind in de pace in TD goed
Ik heb wel liefde voor die serie, maar ben toen het begon in seizoen 1 een keer afgehaakt en kreeg nooit de gedachte OMG die moet ik verder kijken. Staat sindsdien al heel lang op mijn to watch list en elk seizoen staat ook gewoon op mijn HDD mja tijdsgebrek
Precies als Maddmonkey, was ook ergens in het midden gestopt maar wil het graag toch wel verder kijken.
dat meisje mocht er deze aflevering ook wel wezen, wat een kanonnen . HBO maakt zijn reputatie weer meer dan waar.
Zo, echt wel Ben helemaal hooked. Sfeer is perfect, opbouw is prima en Matthew McConaughey is echt een super baas. Zijn manier van praten
Hahahaha, dit valt niet te ontkennen. Die dame mocht er zijn Toffe ep weer en het beginfilmpje van de serie is echt 1 van de beste die ik ooit heb gezien.
Heerlijke tweede aflevering ook, hoor. Maar inderdaad, die dame. Ik mis alleen nog wat spanning, met nog zes afleveringen te gaan mag dat nu wel langzaam gaan komen.