De minimale systeemeisen zijn als volgt: OS: Windows Vista (inclusief updates) CPU: High-performance dual core CPU of quad core CPU RAM: 4 GB Grafische Kaart: AMD Radeon 4800-serie / Nvidia GTS 250 DirectX: DirectX 10 HDD/SSD: 20 GB Aanbevolen voor de beste prestaties is echter: OS: Windows 7 of 8 CPU: AMD FX 8000-serie of beter / Intel i7 Quad Core CPU RAM: 4+ GB Grafische kaart: AMD Radeon HD / R9-serie of beter / Nvidia GTX 660-serie of beter DirectX: DirectX 11 HDD/SSD: 20 GB
Nog een goed maandje en dan kan ik los Weet alleen nog niet welke versie ik wil halen, PS4 of One. Denk dat de PS4 versie mooier wordt ....
Welk team zit hier achter? Hoop dat dit echt een Deus Ex Human Revolution gaat worden. Was echt een verrassing voor me. Paar filmpjes die ik zag deden me niet heel veel, maar dit is ook totaal zo'n game waar ik niks hoef te zien/wil weten maar de game uiteindelijk toch erg tof is.
Team dat hier achter zit is redelijk nieuw, de development van deze titel is een ramp geweest en op meerdere momenten hebben delen van de staff ontslag genomen. Deus Ex Revolutions lijkt wel de grote inspirator achter deze titel te zijn. Maar dat is zeer waarschijnlijk in zo'n mate doorgevoerd dat veel fans van de franchise de Thief4 niet gaan halen.
Ik hoop het niet. Thief 1 en 2 waren echt veel beter dan DXHR. Ik hoop dan ook dat het daar naar terug grijpt en de voortekenen zijn goed. Psies T1 en 2 waren echt legend!
Ik weet ook nog niet wat ik vind van een THief die niet meer Thief is.. MAAR, als ze dan toch zo nodig een andere game als template gebruiken doe dan inderdaad maar Deus EX (of Dishonored) ook als het uiteindelijk een medieval fantasy Deus EX blijkt te zijn,.. tsja er zijn ergere dingen die met een franchise gedaan kunnen worden
Wat ik tot nu toe van de game heb gezien spreekt me heel erg aan! Thief is gewoon een hele toffe serie en het vorige deel is alweer te lang geleden. Vooral de gameplay en het stijltje zit altijd goed in elkaar. Game is wel wat anders dan de voorgaande delen, maar dat hoeft niet altijd iets slechts te betekenen. Vooralsnog staat de game in de pre-order.
Ben ik de enige die zo'n first person blikveld helemaal niks vind? Ik zie liever mn character voor me zoals in assassins of tomb raider. Dan had ik m zeker gekocht. Nu dus niet.
De serie was volgens mij altijd al first-person, daarnaast lijkt mij deze game wel een must buy aangezien ik Dishonored ook erg tof vond.
First person is juist een trademark van de Thief series. Geeft je veel meer het gevoel in de wereld te zitten en maakt het ook spannender, omdat je niet meer ''onnatuurlijk" alles om je heen kunt zien. Daarom is geluid ook zo belangrijk in de thief series, wat je niet ziet kun je wel horen! Game had destijds al baanbrekende audio mits je de juiste geluidskaart had. Ah, the good old days