Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dit is wel heel triest inderdaad.

wtf...

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
  3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is precies hoe promo's werken, als je het zo uitgeschreven leest lijkt het misschien shady maar dit is eerder de standaard dan uitzondering helaas

4. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Dit is inderdaad erg "in your face" maar het is niets anders als een Cash Back actie van Samsung of Canon, of een gratis Blu-Ray speler bij je TV.

Sent from Sebring driving A Ford GT40.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is niet wat Kotaku suggereert. Er mag zeker wel slecht worden geschreven over consoles en games door een site. Als dit de standaard was, dan hadden sites er geen aandacht aan geschonken aangezien het voor hun zelf dan ook de standaard zou zijn.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dit zijn gewoon advertorials op youtube, niets meer en niet minder

betaalde advertenties in een redactioneel jasje

het is verneukeratief maar het is zo oud als de wereld en als rond gaat kijken in andere media stikt het er overal van

7. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Advertorials, cash back acties en dergelijke zijn op 1 belangrijk punt anders. Ze zijn duidelijk dat ze gesponsord worden/geld krijgen/reclame maken.

Als deze youtubers vooraf een disclamer posten dat ze betaald krijgen door MS voor hun video heb ik er geen problemen mee.

Dit is gewoon shady dingen proberen te verbergen.

Tip voor MS: maak gewoon een product wat mensen daadwerkelijk willen kopen, dan hoef je dit soort belachelijke dingen niet te doen.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol idd. Dit gebeurd al jaren en ik zit in de Marketing en dit gebeurd gewoon vaak bij een product.

Laatst bewerkt: 21 jan 2014
  9. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Misschien een wanhoopsdaad?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Welnee, er word nu veel aandacht aan gegeven want het zit de gamesites blijkbaar niet lekker maar advertorials zijn al zo oud als de wereld en alle media is ervan vergeven.

Als je zou weten hoeveel productreviews op youtube (en andere sites) betaalde reviews zijn zou je nooit meer een review vertrouwen :+

ik zit in de uitgeversbranche en daar doen ze niet anders :+ redactie schrijft alleen de achterkant van advertenties vol en als het even kan met betaalde content (advertorials dus :+)

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij verkoopt de Xbox One ook wel prima, maar tegenwoordig kun je geen enkele gamingsite meer vertrouwen behalve XBW.

12. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Even een vraag.
    Wie betaald die 3$ ? MS?
    Natuurlijk kan dit ook een aktie zijn van de betreffende site om hits (lees inkomsten) te genereren.

13. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MS betaald die 3 dollar.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    QFT

ik vertrouw op youtube ook alleen nog maar een selct groepje, en zelfs op reddit etc stikt het van de betaalde commenters voor van alles en nog wat

15. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Waar lees je dat?

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Lol comments op youtube Machinima, ik ga stuk om sommige comments.:lol:

Laatst bewerkt: 21 jan 2014
  17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Aah nice, een MS kanaal :D maar ff abbo van worden.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    waar lees ik wat? dat van reddit? dat zie je aan de bans :+ Helaas worden er geen lijstjes van bij gehouden o.i.d

maar wat de rest van de games pers betreft hoef je niet ver te kijken om te zien dat de belangen zo verstrengeld zijn dat grote sites helemaal niet meer objectief kunnen zijn

kijk bijvoorbeeld even naar alle reviews van de grote sites van Battlefield 4

een enorme release van 1 van de grootste uitgevers

ga eens zoeken hoeveel launch day reviews eerlijk gezegd hebben dat het spel gewoon NIET AF was. En dat het op sommige platforms gewoon totaal niet functioneerde

Je vind ze gewoon niet.

Ze schrijven allemaal een leuk stukje maar er is niemand die het zich kan veroorloven om de advertentieinkomsten van EA mis te lopen

dus dat het gewoon op launch een kapot spel was word de lezers gewoon niet verteld.

En zo zijn er meer voorbeelden van games die de hemel in geprezen worden of waar mankementen gewoon niet genoemd worden. Iets wat een objectieve reviewer als voornaamste taak heeft

Ik lees nog wel eens wat op Eurogamer en RockPaperShotgun maar echt serieus nemen kan ik zelfs die sites niet meer. En dat zijn nog de sites die proberen transparant en eerlijk te zijn..

19. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ik bedoelde, waar lees je dat MS die 3$ betaald. Dat was me niet duidelijk eigenlijk.

Sent from Praag driving A McLaren.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    [yt]0ayk-z0nY40[/yt]

AOS zit er alweer op

Deel Deze Pagina