zou raar zijn als support dat al weet maar er nog nergens een aankondiging is ik wil eigenlijk eerst ook nog wat patches en uitbreidingen van het MP menu voordat ze weer volop aan de DLC bezig gaan
Nou ja en datum zal wel bekend zijn bij EA. Maar die EA support gasten weten meestal niet wat ze wel en niet mogen vertellen. Daarnaast is Second Assault eigenlijk al tijden klaar.
We hebben het over de andere platforms. SA is nu alleen nog op de Xbox One. Enige wat tegenhoudt om de knop in te drukken voor de andere platforms is het bedrag wat MS betaald heeft voor exclusiviteit.
Vraagje, China Rising DLC aangeschaft. Word echter als ik in het main menu multiplayer en vervolgens bijvoorbeeld conqeust aanklik altijd in de "normale"maps geplaatst. Wat doe ik fout? Spel is gewoon geinstalleerd en al.
Blijft toch awesome die Black Shark camo. En die emblemen daar deden ze niet meer aan he? Hah! Heb ze toch weer een keer kunnen zien deze keer. Kans is zowat 1 op 50 dat je ze überhaupt ziet in een server Mogen ze ook wel eens updaten..
De server browser werkt hier sowieso vele malen beter dan Quick Match. 9/10 keer krijg ik connectie fout en niet de gamemode die ik selecteerde.
Ik heb nog nooit Quick Match gebruikt, op BF3 ook al niet. Wil liever zelf kiezen in wat voor server ik kom en wat voor maps er in voorkomen, veel beter. Is er trouwens al de optie om een server te huren voor consoles?