Gister een tijd in mijn handen en zat maar rondom mijn Vita te kijken. Prachtig ding is het toch, zo heerlijk luxe op een of andere manier.
Ja, knap staaltje vakmanschap. Mijn 3ds kraakt en ziet er veel cheaper uit. Ik ben weer verbaasd over de ps3 achtige graphics. Was ik alweer vergeten. Nu maar eens killzone opzoeken.
Je focus punt ligt ook een beetje in de middle of nowhere Maar wat hier werd gezegd over de 3DS is wel waar. Ik had mijn eerste 3DS geruild omdat die echt gammel was als je hem opende en hij gaf ook een hele rare klik...maar dit blijkt dus heel normaal te zijn bij dat ding
Sony maakt nog steeds gebruik van Atrac codering die werkt alleen met hun eigen Memorystick en Mini Disc.
Haha, ja dat is bij m'n DS Lite ook. Klinkt alsof er iets breekt, maar hoort gewoon zo. Even in de stad neuzen voor een Vita!
Al bij de Bart Smits gekeken/gebeld? Ze liggen daar voor 129 op je te wachten BL2 nooit echt ver gespeeld omdat mijn co-op partner het steeds liet afweten en ze het net ff te lastig vond, hopelijk doet de Vita versie er niet veel onder. Geen insta buy iig
Waarom willen al die bedrijven opeens zo goedkoop van de Vita af. Komen er nieuwe games of hebben ze er teveel van op voorraad oid?
Jammer, ging om 'n fout: We’re sorry for any confusion this may have caused. For more info on Borderlands 2 on Vita please follow @playstation & @GearboxSoftware. We apologise for a tweet about a release date for Borderlands 2 on Vita which was posted in error. The release date mentioned is incorrect.
Wacht maar... De releasedate was te specifiek om een echte fout te zijn. Het zal gewoon te vroeg zijn aangekondigd (of inmiddels uitgesteld)
Wie wel. Wie heeft in godsnaam gevraagd om Borderlands 2 op een handheld. Ook zo lang na de console release. Maar goed, zo zit ik ook ergens op te wachten wat verder geen hond wilt: Football Manager Vita...
Ik heb Classic mode nooit gespeeld. Maar als het iets stripped down is tov de full versie vind ik dat niet erg. Is soms wat té veel.