Ahwgod, dit ziet er te fout uit. Gimme gratis met PS Plus dan! Ik heb nog niks gehad aan mijn Plus. Contrast niet opgestart, Resogun is geen Geometry Wars, Don't Starve niet gedownload en die horror-game is eng. Oh en nog 0x online iets gedaan. Yeeee.
Sound Shapes. Hartstikke leuke game. Alleen jammer dat er zoveel kut muziek in zit. Er wordt ook te weinig met het concept gedaan van de muziek zelf op te bouwen. Ik bedoel, het is op zich wel duidelijk dat je het doet, en een hoop dingen bewegen op ritme, maar het voelt soms net wat té subtiel aan. Dunno, hangt misschien samen dat er niet veel in zit wat mij bevalt qua genre. En ik heb nog geen enkele trophy gekregen, dus fuck dat.
Net ff ook Resogun geDL en gespeeld. Tering, echt niks voor mij, word er gek van. Visueel wel mooi overigens ... Nu ff kijken wat Contrast is ...
Contrast. Buggy (al zijn er patches geweest). Controls zijn niet perfect. Maar vol met sfeer. Was imo zeker wel de moeite waard.
Ik vond het een irritant spelletje worden na een tijd. Het spel was te leeg en de puzzels vond ik suf. Ieder zijn ding I guess. Tof om te lezen dat Resogun DLC krijgt. Ik zal hem vanmiddag weer eens opstarten
Tsja. Het was ook geen topper, en ik speelde het nooit te lang achter elkaar. Maar in short bursts vond ik het wel leuk. Vooral voor de prijs. Nog over Sound Shapes: Ik vind de bonus levels eigenlijk nog het leukste deel van de game. Ze zijn (tot nu toe) precies het goede niveau voor mij. Uitdagend, maar niet onhaalbaar. Hopelijk blijft dat ook zo. Ik heb er nog een paar te gaan.
Volgens asia.playstation.com, komt morgen Awesomenauts Assemble uit. http://asia.playstation.com/th/en/regional/gamedetails?id=22811 Hoop 't, een van de leukste multiplayer games in jaren.