[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zo dan...dan moet ik echt ophouden met deze game te negeren, ondanks dat ik hem wel gekocht heb tijdens die sale. Constant skip ik deze game en kies ik Mini Ninjas, Eternal Sonata of Rayman Origins om te spelen. Deze comment van jou zorgt ervoor dat ik absoluut dit weekend nog ermee ga beginnen.

Heb net even Lara Croft and the Guardian of Light opgestart. Ook erg tof allemaal moet ik zeggen.

2. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Net Brothers uitgespeeld, man dit was wel een schitterende ervaring zeg. Meer van dit soort unieke games graag. Heeft me ook echt weten te raken deze game.

Hoe het begint ook, dat je je vader in die kar naar dat huis moet brengen. Tegen het eind van de game je grote broer zelf moet gaan begraven en dan later dat stukje dat hij zelf moet zwemmen zonder zijn broer en hoe dat allemaal gaat.

Echt schitterende momenten in die game. Hij was niet heel lang en toch heeft me dat totaal niet weten te storen. Prachtige muziek ook.

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het verhaal is goed, qua gameplay stelt het niet veel voor. Daarnaast vond ik hem erg kort, heb er 3 uur over gedaan. Maar het was wel leuk. Het is inderdaad een soort Journey, maar Journey vind ik wel de betere titel.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet niet hoe lang ik erover heb gedaan. 3 uur klinkt idioot kort inderdaad, maar toen ik gisteren de credits zag verschijnen was ik tevreden. Ik denk dat het voor sommige games goed genoeg is.

Ben het niet eens over de gameplay. Je doet mischien niet extreem veel verschillende dingen, maar hoe je het doet is echt tof vind ik. Met de twee sticks de puzzels oplossen die nooit te moeilijk waren maar wel echt tof. Dat je met veel dingen in die dorpjes kan interacten vond ik ook gaaf. Nah prima hoor.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    kut nou heb ik mezelf enorm gespoiled :+

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Je hebt de spoilers gelezen? :eek:

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Steam houdt de tijd bij, dus vandaar dat ik aan 3 uur kom. De gameplay is op zich wel gevarieerd, maar het is nergens uitdagend. Dus dan heb ik toch meer het idee een interactieve film te spelen ofzo. Qua gameplay vond ik het leukst toen de jongens met een touw aan elkaar vastzaten.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :lol: sukkel

@iMark: damn, daar ging ik dus best vaak bij dood :+ Echt kortsluiting af en toe over welke knop ik nou moest drukken.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt man. Nergens is de game uitdagend, maar het stoorde mij totaal niet. Ik zie trouwens een echte retail game als dit en dan in third person ook echt wel zitten. Gewoon meer van dit soort unieke ervaringen graag. Niet verwacht dat de maker van Riddick games hiermee ging komen.

Yep. You and me both. En tijdens het varen vond ik het soms ook wat lastig sturen, maar afgezien van die dingen was het goed te doen.

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Spellen als Beyond Two Souls vind ik het dichtst in de buurt komen.
    Ik zie zo'n epische reis, zoals de tocht in de Lord of the Rings, ook wel zitten in een retail game van minstens 10 uur. Het gaat mij er niet eens om of je keuzes kan maken of niet. Gewoon een game voor de ervaring.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oh, de game is van de makers van Riddick en The Darkness? Cheeeeeck. Altijd plaatjes bekeken en iedereen vind het awesome, maar was nog steeds niet genoeg om de game te gaan checken. Nu doe ik dat zeker wel. Starbreeze. <3

Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  13. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    mijn goty van afgelopen jaar

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Super game inderdaad! _O_

Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dus brothers is het kopen waard?

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja hoor, als je de duur van 3 uur niet erg vindt.

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Alser echt leuke dingen in zitten!

(zoals in de demo met die schapen)

Wat ik wel jammer vind is dat de controls niet aanpasbaar zijn

Je wil mij niet zien zitten met controlls eenhandig ;)

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat wordt inderdaad dan wel lastig, omdat je vaak beide triggers in moet drukken en de sticks moet gebruiken. Maar jij speelt ook voetbalgames op die manier, dus dan kan dit denk ook wel. Er zit geen tijdsdruk op deze game. Je kan vaak rustig de tijd nemen voor je acties.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vond Brothers niet echt veel aan. Ben zo te lezen in de minderheid ...

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    You have no soul! :+

Deel Deze Pagina