Ach, heb gelukkig nog VVV bonnen, dus zo'n probleem is het niet voor mij. Tenzij ik morgen al die bonnen uitgeef bij de MediaMarkt. Ik zal deze titel denk ik wel aanschaffen. Ligt er aan waar in Nederland hij het goedkoopst te krijgen is voor de One.
http://www.yourgamezone.nl/epages/62060817.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/62060817/Products/16385 47 euro hier. Wel grappig dat eigenlijk alle games hier gewoon te koop zijn.
Tijdens zo'n console cyclus worden er gigantische sprongen gemaakt op grafisch gebied. Nu ben ik niet onder de indruk van de grafische kant van de next-gen spellen. Over een paar jaar zal dat denk wel anders zijn.
Ik lees hier en daar op het internet dat het spel voor de pc 5,- zou zijn. Was dat tijdens de steamsales oid? Op steam is ie nu echt veel duurder (40 ofzo).
Dat bedoel ik juist. Dan zie je goed hoe een console cyclus werkt en hoe ze steeds er meer uit kunnen halen.
ja, game is eind vorig jaar flink in de uitverkoop geweest slim van ze dat ze nu snel de pc prijs ook weer opkrikken
Hoewel ik de game echt fantastisch vind, ben ik wel zwaar tegen het hele concept achter de game. Begon op de X360 en PS3 al een beetje genoeg te krijgen van HD remakes, maar dit gaat naar mijn idee nog een stap verder. Het is een upgrade van een lastgen titel en we vragen er de volle 60 euro voor. Dit mag maximaal voor 30 a 40 euro in de winkel liggen. Tomb Raider heeft voor Square Enix te slecht verkocht en hiermee hopen ze nog een keer flink te cashen. Aanbod van games op de nextgens is nog beperkt, dus ze weten dat mensen dit ongetwijfeld gaan kopen en cashen hier dus flink mee. Zelfde geld eigenlijk voor Rayman Legends. Mag toch echt hopen dat dit geen nieuwe trend gaat worden. Ben er nog niet uit met Tomb Raider. Zoals ik zei, de game is fantastisch en grafisch zal het er allemaal top uitzien, maar ik vind het te makkelijk en te duur voor een upgrade en door het te kopen geeft je eigenlijk toe aan het concept.
Grote verschil met HD remakes, is dat het om echt oude games ging.... TR is nog maar een jaartje oud.......
Er was zelfs een aanbieding dat je alle Tomb Raider games voor 11 euro kreeg. Dus inclusief de nieuwste. Dat was echt een topdeal, maar ik heb alle games al.
Gruwelijk! Kan al niet wachten op dit moment in de game Sowieso moet elke game deze generatie minimaal dit soort details geven. Hoe verder je gaat in een game, hoe fucked up je personage er uit ziet. Zo tof gedaan in games zoals Tomb Raider en Batman Arkham-games.
Nice shit. Blijf de verandering van haar gezicht van 2013 naar 2014 niet begrijpen. Ze is gewoon minder 'cute' vind ik.
Dat lijkt me vrij logisch als je ziet waar ze allemaal in beland. Ik vind het juist een goede keuze dat ze het zo gedaan hebben.
Denk dat je mij verkeerd begrijpt De Lara uit 2013 qua gezicht is duidelijk anders dan die van Definitive Edition. DE Lara heeft Minder.....cute uitstraling i guess. Cute misschien niet het juiste woord...maar ze kwam daar banger over, en dat is logisch in zo'n situatie. Das Definitive Edition Op de cover is ze nog wel de 2013 Lara....dom gedoe.