Zo, al m'n coins zijn op. Nieuw teampje gekocht. De marketcrash op zaterdag/zondag met de 100k packs viel enorm tegen, imo. Neymar niets gezakt, Robben alleen maar duurder (ook al kon ik hem niet meer betalen), etc. Reus en Honda wissel ik erin.
Mijn team begint ook eindelijk vorm te krijgen. Sinds de komst van Robben is het eindelijk weer gelukt om in divisie 1 te komen en daar grotendeels te blijven. Het is bij Fifa 14 wel leuker geworden nu er 10 divisies zijn. http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=hANutuLObqqf:360
Wat vind je van 3 CM's in een 4-3-3 opstelling? Niet wat kwetsbaar? Hoor vaak dat minimaal één CDM toch wel handig is voor in de omschakeling. Een CAM vind ik altijd ook wel fijn, aangezien die wat dichter bij de aanvallers staat.
Een CAM mis ik niet echt. Spelers als Boateng, Schweini of Gundogan komen regelmatig mee naar voren en kunnen dat ook belopen. Reus, Lewa en Robben maken in principe meer dan genoeg goals. Ik heb eigenlijk altijd de optie tot een schot met Robben/Reus of voorzet op het hoofd van Lewandowski. Wanneer ik verdedig probeer ik altijd vroeg druk te zetten (heel agressief) en daar zijn Kroos + de andere 3CM's prima geschikt voor. Nu spelen we eigenlijk ook met z'n 3'en op mijn account (gedeelde woonkamer met 2 vrienden) en was dit de gouden middenweg.
Wat is in 4-2-3-1 (2) De beste bundesliga cam? Gundugan, gotze, kroos, mkhitheran. Ik speel het liefst combinerend voetbal en soms een voorzet. En is neuer de 60k waard of toch niet?
Vidal is enorm compleet, beter als CAM. IF Kaka heeft prima statistieken, die zou vast goed zijn. Mertens te klein, slap en matige passing. Hernanes heeft een geweldige pass en erg goed schot, maar daarnaast ook prima dribbelaar en qua fysieke stats ook alles ruim voldoende. Maar bovenal: 5* WF en 4* skills.
Je moet IF Rossi als CAM zetten, 90 finishing, 91 long shots en 91 shot power. Had hem voor 5 wedstrijden uitgetest en had 7 goals en 6 assists.
Een CAM moet het spel kunnen maken. IF Rossi heeft goede afmakers-stats, maar zijn passing is erg matig. 80 short passing is oké, maar 74 vision en 59 long passing zijn gewoon kut voor een CAM. Medium/Low en 3*/3* is ook niet ideaal. Dan is IF Kaka beter. Veel meer een CAM.
Ik vind altijd als ik 41212 speel dat mijn cam niet heel veel aan de bal komt,gaat meer via mijn kanthalfen en mijn spitsen,vind wel fijn dat mijn cam btje goeie pass en schot heeft en moet wel kunnen dribbelen
Ik wil een 4-4-2 BPL team maken en heb ongeveer 200.000 te besteden, ik dacht aan het volgende: Keeper Richards - CV - CV- Baines Navas - Ramires - Fellaini - LM Suarez - SP Voor de CV dacht ik aan David Luiz, voor de LM aan Willian en voor de spits aan Sturridge of Negredo. Hebben jullie suggesties of verbeteringen?
Dit is mijn team, ik zal alleen mijn team verbeteren door IF's en eventueel Ribery maar Reus doet het prima op links. http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=jF3JPdAibeNO:360 Raar, als ik op de link klik krijg ik een van mijn eerste teams. Dan maar een print screen.