Yup! Uiteraard wordt er weer een veel te big deal van gemaakt. Als Sony dit nou had gedaan, hadden al die mensen dan ook schande geroepen? Betwijfel het. Me? Like i fucking care. Met die comments die ik zie laten ze ook zien dat ze lekker volwassen zijn zeg.
Het is precies hetzelfde als wanneer youtubers gratis producten krijgen om te reviewen. Ben je een keer negatief. Dan "vergeten" ze per ongeluk de volgende keer iets op te sturen om te reviewen.
Had ook geen andere reactie van je verwacht Maar dit is toch niet nieuw? Paar maanden terug was er net zo iets gaande met al die Youtubers. CoD en Fifa dedicated channels uploadden ineens allemaal tegelijk Need for Speed Most Wanted gameplay beelden en doen alsof ze het een hele vette game vinden etc. Bleek EA een deal te hebben gemaakt met Machinima etc
Of Sony in 2006 http://www.theguardian.com/technology/gamesblog/2006/dec/11/newsonyviral Ieder groot bedrijf doet het en bij allemaal lekt het ook een keer uit.
Dan had iedereen ook schande geroepen idd. Zoals altijd als het gebeurd en het uitlekt. Paar dagen storm. En daarna is het weer rustig en gaat ieder bedrijf weer verder. Zo gaat het eenmaal.
Haha geweldig! ik ging helemaal stuk om die gast. Had eerlijk gezegd toch wel beetje dit nieuws van vandaag wel verwacht. Het is wachten op de volgende van wie dan ook.
Ik heb wel eens filmpjes van machinima gezien, maar wat doen zij precies dan? Ik dacht altijd dat het gewoon een groepje tieners was die gameplay filmpjes postte. Ik snap het niet zo goed wie ze nou precies betaald hebben.
Het feit dat MS ze geld geeft voor goede reviews vind ik nog niet eens zo erg maar laat de Youtubers die daar dan gebruik van maken er eerlijk voor uitkomen. Dan kun je voor jezelf wel bepalen of de mening van hem er nog toe doet of niet
Beide is eigenlijk best dirty, eerlijk is eerlijk. Maar ja...ik ga me er niet druk om maken. Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar ja deze shit gebeurd nou eenmaal.
Wie kijkt hier nog naar reviews? Ik beslis zelf of ik 'm ga kopen, daar heb ik geen review van een andere nodig. Ten eerste veel worden er om gekocht en ten tweede mening verschillen.
Oh, aanname of heb je daar voorbeelden van? Dan weet ik dat namelijk dan hoef ik die ook niet meer te lezen/kijken.
Ging over Machinima, dat heeft zichzelf vandaag belachelijk gemaakt, maar ik dacht dat je nog meer namen had.
Reviews beslissen ook niet voor je.. Reviews waarschuwen je voor games als Fighters Within.. Straks zegt iedereen dat die game de shit is omdat MS ze betaalt. Nah dont like this at all