1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoiets bedoel ik inderdaad ja:)
    Kan ik zoiets ook in de MM halen in Duitsland? Heb je anders misschien een link waar ik zo'n eentje kan bestellen? Als het niet te duur is haal ik me ook zo eentje.
     
  2. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10

    Ik weet niet of je zo iets ook kunt krijgen in MM. Ik heb mijne besteld van amazon.de
    De officiele is van pdp, dan heb je er ook een privacy cover bij. Maar die is blijkbaar nergens meer te verkrijgen. Daar staan er verschillende op. Ik heb die van leteck, 17,99euro, die kun je aan je tv hangen of tegen de muur vast zetten en ben er echt heel tevreden over. Zit echt goed vast. Enigste waar je naar moet kijken is als je tv tegen de muur hangt, want dat ding steekt wel een 10cm achter je tv uit.

    http://www.amazon.de/LETECK-Xbox-Kinect-halterung-mount/dp/B00GU11K5W/ref=sr_1_fkmr1_1?ie=UTF8&qid=1390174747&sr=8-1-fkmr1&keywords=leteck+xbox+one+kinect
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2014
  3. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Ty dat is handig. Hoop dat mijn loon er vandaag opstaat dan kan ik morgen naar Aachen gaan en eindelijk aan de slag met deze geweldige console:)
     
  4. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    dit hangt wel van je regio af, misschien iets om rekening mee te houden
     
  5. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed dat je het even zegt, als ik mijn regio op bijv. Ierland instel, kan ik neem ik aan wel gewoon de Nederlandse taal selecteren?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Maakt niks uit welke regio je hebt. Als je het spel opstart kan je de taal kiezen. Staat ook gewoon Nederlands tussen.
     
  7. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je de xbone op ierland instelt werken de voice commands wel niet. (Heb ik ergens gelezen) Kun je m beter op us zetten
     
  8. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm oke daar moet ik wel even rekening mee houden morgen.
    Ik lees vanmiddag even het Xbox insteltopic door daar zullen vast een aantal tips staan:)
     
  9. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij niet hoor, als je de code invult als je de regio op USA hebt staan, staat er geen NL tussen :)

    Je krijgt dan dezelfde versie die namelijk op de USA marketplace staat, en dat is volgens mij ENG,SPA en nog een taal
     
  10. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt. Maar je kan de game dan altijd nog een keer downloaden uit de UK store bijv. Dan heb je wel NL taal. Ik had namelijk ook in eerste instantie de versie zonder NL (US).
     
  11. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan kan ik hem dus het beste op UK zetten als ik de voice commands wil gebruiken en ook de Nederlandse taal wil hebben?
    Sorry dat ik zo veel vraag maar ik heb morgen eindelijk men xbox en ik wil niet hebben dat ik iets fout doe:p
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar is het forum voor. :)
    Zal hem gewoon op UK zetten idd. Heb ik zelf ook.
    En je kan je locale altijd veranderen binnen een paar seconden dus je kan niet zoveel fout doen ofzo. :)
     
  13. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 20 jan 2014
  14. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb zelf ook CoD en BF4 in duitsland gehaald en hoesjes zijn inderdaad in duits maar de spellen zelf zijn wel engels.:) Denk dat je morgen een geweldige dag gaat hebben :)
     
  15. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan btw toch gewoon puntenkaarten kopen via internet (iDeal) en deze redeemen via de Ierse marketplace? Hoe veel wordt 800? Want wil Peggle 2 wel kopen!
     
  16. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn moet nog een dag wachten:mad:
    Loon word vannacht gestort dus het zal morgenvroeg erop staan.
    Nog een dagje wachten dus, lekker vroeg na bed vanavond:p
     
  17. xziller

    xziller Baas

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week maandag geweest en ook battlefield uit de duitse saturn gekocht. Staat inderdaad op het doosje maar als je hem thuis op de xbox one gaat spelen dan krijg je hem gewoon in het engels!
     
  18. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de Xbox One mooi voor 390 euro gekocht :) Krijg binnen een weekje een Nederlandse PSU en dan kan ik beginnen. Jeej!
     
  19. Ninofleur

    Ninofleur New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox besteld op amazon.

    Hallo ,

    Ik heb gister mijn xbox one besteld op amazon.de .
    Niks aan de hand kreeg een bevesteging en zag dat de levering op vrijdag aan komt.

    Vandaag keek ik weer naar mijn emailadress en had ik een mailtje gekregen over gegevens dat ik via de fax naar hun zou moeten sturen. (Creditcard gegevens , nummer en locatie zie bericht hier onder.)

    Mijn duits is matig dus heb et geprobeert met google maar daar word je ook niet veel blijer van.

    Hierbij wat ze nodig hebben ;

    um Ihre Bestellung weiter bearbeiten zu können, benötigen wir Ihre Unterstützung beim Abgleich Ihrer Zahlungsdaten. Der Zugang zu Ihrem Kundenkonto ist während dieser Prüfung vorübergehend nicht möglich. Bitte eröffnen Sie bis zum Abschluss der Überprüfung kein neues Kundenkonto.

    Ihre Bestellung wird 3 Tage für den Datenabgleich aufrechterhalten. Nach Ablauf dieser Frist wird Ihre aktuelle Bestellung automatisch storniert.

    Bitte lassen Sie uns eine aktuelle Kreditkartenabrechnung zukommen, aus der Folgendes hervorgeht:
    - der Karteninhaber
    - die Kreditkartennummer
    - die gespeicherte Rechnungsadresse

    Aangezien het niet op mijn naam is wil ik niet zomaar creditcard gegevens opsturen.
    Is er iemand anders die ook via duitsland heeft besteld met creditcard en uitleg kan geven? Ik kan ook pas inloggen als ik dit volgens hun voltooid heb.

    Erg bedankt alvast!
     
  20. Gluon

    Gluon Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem eindelijk :)
    Ben hem nu aan het installeren.
    Ik heb mijn Xbox360 bovenop de Xbox One gezet, kan dat kwaad of maakt dat niets uit?
     

Deel Deze Pagina