Daar heb je de juiste coureurs voor in dienstDikke contracten helpen daarbij
Zal in de volgende cup lastig worden denk ik teammaat
Goede races gehad. Kwalificatie was close met Menno, was blij dat ik hem nog verbeterde op het einde. Shoot-out was erg slecht. Was bijna 2 sec langzamer. Gleed weg bij einde rechte stuk de bocht naar rechts en bij de Porsche S Bochten.
Heat 1 een goede start. Kon Menno net niet voorbij. Menno liep uit door een foutje bij opkomen rechte stuk. Ronde later maakte Menno ook de fout en kon ik een aanval plegen op het rechte stuk. 1e aanval was niet zo heel goed, ging te vroeg al achter de auto vandaan en we gingen even hard het rechte stuk over. 2e rechte stuk deed ik het iets beter, was Menno met me motorblok voorbij maar bij het aanremmen gingen we samen de bocht in en Menno voorgelaten, paste allemaal net niet. Heat 1 2e geworden met een diepe buiging voor Menno die een ongelofelijke pace had op Le Mans
Heat 2 verliep een beetje chaotisch. Kon na de bocht na het rechte stuk maar net Witteveen en Denvan ontwijken die met elkaar in aanraking kwamen. Toen achter me teammaten Loyallronin (die later jammer genoeg uitviel) en Asjemenou beland die me goed voorbij lieten gaan haha ^^
Jacht gemaakt op Flavour die de volgende ronde een foutje maakte bij uitkomen Porsche S-Bochten en ik werd een beetje voorbij gelaten.
Toen alleen maar gaan hotlappen en 2 rondes later gaan pitten dan AZT B Tender...Na de pit kwam ik voor hem uit zoals de planning was. In ronde 7 maakte Stijn en ik dezelfde fout bij opkomen rechte stuk, maar Stijn had daar meer last van en verloor wat seconden. Uiteindelijk heat 2 gewonnen met wat voorsprong.
Was een leuke cup, jammer dat ik zo vroeg in het 'seizoen' al het kampioenschap uit me zicht zag verdwijnen door uitvalbeurten, door lag en een kapotte controller XD
Na nieuwe controller ging het een stuk beter met wat overwinningen op zak
Bedankt voor het organiseren van de cup, was erg leuk, met toch nog een kampioenschap op zak en een cup waarbij ik heel veel had aan me teammaten, bedankt daarvoor!!:b::b::b:
Op naar de Aston Martin Cup!
Laatst bewerkt: 20 jan 2014