Jezus F-ing Christ....
Echt waar maken jullie je druk om?
....P/..fps vs ....P/..fps who fucking cares?
Vroegah, op m'n Atari had ik net zo veel lol met games als Pac-man en Space Invaders, nog nooit had ik het woord 'graphics' gehoord.
Op m'n Commodore speelde ik Ikari Warriors tot ik blaren in m'n handen had.
Syphon Filter, Resident Evil, en Silent Hill op de PS1, dit waren games die me slapeloze nachten bezorgde.
Waarom? Omdat het vernieuwend was en niet om dat de graphics zo superieur waren hoor.
Het gaat er om dat je mee genomen word in een ervaring, het gaat er om dat je je controller niet kan laten liggen, puur omdat je gefascineerd bent door het spel. Niet hoe het er uit ziet, nee, het spel.
We hebben op dit moment 2 fantastische consoles, met spec's waar ik 30 jaar geleden nooit van gehoord had laat staan dat ik me er een voorstelling van kon maken. Welke vernieuwende games zijn er nu? Niks, noppes, nada!
Ryse, goh wat mooi. Tssssss een bout spel is het. Forza5 mooi hoor, maaruh, waar zijn alle features? CoD, jeuj, alweer een CoD. BF, serieus?
Ik had in het verleden ZONDER al die bullshit als .....P/..fps dus gewoon MEER plezier en werd meegenomen in een spel, kortom het was iets speciaals, iets magisch zelfs.
Dit is wat ik weer terug wil zien, iets waardoor ik voor gek word verklaard door mijn vrouw, omdat ik een hele nacht door haal met 1 spelletje.
Geef me die magie terug en laat die graphics maar zitten!
Misschien ben ik maar een ouwe lul, maar dit is 'just my 2 cents'
Sent from Praag driving A McLaren.
Klik om te vergroten...