Gister op de PS4 ook de hele avond rubberbanding, ik zou niet zeggen dat het allemaal al goed loopt, het is met flinke ups en downs het enige wat ik wel kan zeggen is dat er minder crashes zijn
Gisteren eigenlijk voor het eerst op de Xbox One echt dikke lag gehad. Hele avond rubberbanding. Hopelijk vanavond beter!
Helaas had Gamemania hem niet liggen hier in Amsterdam, anders had ik hem gehaald.. Wil per se van die bonnen af die ik nog heb liggen. Hopelijk later deze week meer geluk.
Wow wat een verschil met de xbox360 versie zeg. Overal waar je kijkt gebeurt wat op de 360 was ik nog best goed maar op de xbox one is het een totaal andere ervaring. Eerste potje net had ik 1 kill en 8 deaths. Je word veel sneller doodgeschoten maar ziet natuurlijk ook meer mensen lopen. Ben blij dat ik hem ook op de xbox one heb gekocht . Grafisch ziet het er ook véél mooier uit.
Als je die 200% inzet (heb er nog 2), komen die er dan inderdaad gewoon bij op? Dus ook bovenop het Double XP weekend?
het begint dus morgen al? op de premium calendar staat de 27e maar morgen komt me veel beter uit , maandag gewoon werken uiteraard