Wat ik wel een beetje zie gebeuren is dat de Vita steeds meer aandacht krijgt. Hopelijk trekken de verkopen wat aan. Het zou ook zo maar kunnen zijn dat die aandacht alleen onder gamers is. Feit is wel dat praktisch iedereen tevreden is over de Vita als ze hem eenmaal hebben.
Ik wil ook een Vita maar het bedrijf waar ik naast mijn studie voor werk heeft erg weinig werk atm so no centjes for me Gaat er zeker komen, maar helaas dus wat later...
Wel snel doen voor de Vita zo slecht gaat dat ze em uit de handel nemen! Dat ook nog ja. Je kunt niet eens de 'verkeerde' nemen, al zou je het willen.
+1 Ik speel bijna nooit op een handheld,.. maar nu als ik ff paar minuten heb is het echt tof ding om op te gamen,...
Heb de Vita ook nog even gepromoot in de versus thread nav dit bericht: http://www.gamespot.com/articles/why-you-should-buy-a-vita-in-2014/1100-6417203/
Lijkt er toch wel op: http://tweakers.net/nieuws/93895/so...ita-slim-in-europa-uit-te-willen-brengen.html
Oké, besloten om er één te halen. Edit: En besloten om het maar niet te doen. Ik weet het niet. Het is een leuke handheld met voor mij een handvol leuke (en gratis) games. Maar ik hóef hem niet persé, ook niet voor dit geld.
Haha zit ook nog steeds te dubben. Vorige week wilde ik er eentje hebben maar kon geen leuke aanbieding vinden. Nu heb ik weer zoiets van dat ik hem uiteindelijk toch weinig ga gebruiken en de Vita toch beter niet kan halen. Maargoed als ik hem voor +/- €100-€110 tegen kom betwijfel ik of ik de verleiding kan weerstaan
Dat denk je nu, maar zodra je em hebt zul je het zien als de beste game gerelateerde investering ooit! €129 voor dit apparaat is niks.
al die gratis plus games!..... en je kan op je ps4 spelen met je vita...eigenlijk koop je gewoon een extra controller met eigen games.
Al die gratis plus games die je niet gaat spelen! Door Persona 4! Ik heb Tearaway amper aangeraakt nog.
Alleen al Persona rechtvaardigt de aankoop van een Vita. 100+ uur, alleen al van P4G. Alles daarna is gewoon extra. Heel mooie extra's. OlliOlli is trouwens vreselijk. De controls voelen zooo onnatuurlijk aan. Tijden geleden dat ik Tony Hawk heb gespeeld, maar mijn vingers blijven gelijk naar die knoppencombinaties gaan. Pff, ben benieuwd of ik dat er nog uit weet te krijgen.
De Vita komt er denk ik wel bij mij, maar voorlopig nog niet.... Zou er toch amper wat mee doen, dus waarom kopen? De functies zie ik nog geen nut in voor mij, dus aankoop geannuleerd destijds bij Dixons voor 99 euro. Om vervolgens de volgende dag een steelbook te kopen waar I'm ook niks mee doen. Jeeez, first world problems.... Heerlijk.
Ik ga hem morgen ophalen bij de Bartsmit. Gelijk Uncharted, dbz en gravity rush downloaden. 16 gb is wel genoeg toch? Iemand die Persona 4 weg doet?
Ik kijk soms nog stiekem naar Budgetgaming om te zien hoe duur de retail versie is. Wil het nog steeds wel in de collectie. Dat zal voldoende zijn voor die games. Ik gok dat je ook nog wat over hebt, misschien net genoeg voor Persona.