Ook bezig met downloaden voor de One!! Ben benieuwd, denk eerst even 2 missies spelen. En dan direct online beetje uitvogelen. Zag er allemaal absurd dik uit van wat ik heb gezien op filmpjes.
Ik heb net even een paar rondes op zo'n dice testserver gespeeld op Lancang dam en het liep als een zonnetje ik hoop dat dat betekent dat die testservers qua patches al iets voor lopen op de rest en niet dat ze nou niks hebben kunnen loggen qua issues
Eerste indruk: WOW, echt ongelofelijk bruut. Hoe het schieten werkt, de ontelbare wapens, de manier waarop je doodgaat, de sfeer. Niet normaal hoe ik meteen in die game zit, ben nu ruim uurtje bezig en bijna bij het derde level van de campaign. Denk dat ik zo even online uit ga proberen. Vond BF3 al erg goed, maar dit is waanzinnig!!
Nee op Battlelog is dit. Gewoon extra custom loadouts maken die je kan kiezen naast de standaard. Zoals in COD volgens mij. Zie net dat de Battlelog Dev dat gepost heeft.
Volgens mij is mijn KPM stat kapot ofzo. Hij gaat gewoon niet omhoog sinds in ben overgestapt naar de One. Hij staat nog steeds op 0.76 en ik speel al langer op de One dan de 360.
Nee staat gewoon op de One. Het is apart. Misschien komt het omdat ik vooral CQ speel en geen DOM ofzo. Maar met de meeste wapens heb ik rond de 1.0 KPM. Alleen de algemene stat gaat niet omhoog om een of andere reden.
oke dan weet ik het ook niet ik had dat probleem ook en toen ik het account veranderde naar de x1 werkte het wel
zijn er mensen die met headset spelen? zoek een leuk groepje om mee samen te spelen... gamertag: dogoe