Dit heb ik dus ook een beetje. Andere kant heb ik de game vorig jaar al op de 360 gespeeld. Dilemma...
Achja, alle games (behalve NBA ) op de PS4 zijn hun geld niet waard. Dus boeie, gewoon voor €47 nog een keer kopen. Is wel een game die ik opnieuw ga spelen. Foto's en filmpjes maken nu yeeeee.
Er is niet veel anders, dus voel wel de drang om het te kopen, maar dan word ik boos op mezelf als blijkt dat een maand of 1,5 later het spel 30 euro is. En heb hem al uitgespeeld op de 360. Zodra die rond de 25 wordt, koop ik hem erbij en dan is de ervaring van de game minder vers op mijn netvlies.
Geen zin om Tomb Raider nog een keer te spelen. Vraag me sowieso af waarom ik de PlayStation 4 bij de release heb aangeschaft Speel alleen maar FIFA 14
Maart dacht ik. Niet erg, ik kan wachten. Launch line up is ruim voldoende. En Sound Shapes was een erg leuke afleiding. Genoeg te doen!
De engste game wat ik heb gespeeld was Project Zero op de Xbox. Pfoe, die was creepy. Hopelijk komt deze qua sfeer in de buurt, ook al is het een heel andere setting. (al verwacht ik bijna dat iemand komt zeggen dat Project Zero saai was en ik dus ook een watje ben ) Niet dat ik sindsdien zo veel horror games heb gespeeld, dus ik ben benieuwd hoe erg het gaat zijn.
No way dat ik Outlast op mijn beamer op een 92 inch scherm in het donker in mijn woonkamer ga gamen.... Fok dat, no way!
Outlast lijkt me eerlijk gezegd vrij saai Tomb Raider , Thief en Infamous moet het worden de komende maanden (want er is niks anders ) hopelijk krijgt Planetside 2 snel een release datum of krijgen we snel Second Assault erbij in BF4
Bewust nog niks van Outlast gezien of gespeeld maar ik hou van Horror games! Kga deze zeker spelen/streamen/uploaden met een camera op mn kop (waarschijnlijk nog geen ps4 cam :/ ) hahaha