Nee haha maar ik had jullie toch verteld over het feit dat het lampje bij mij constant aan ging terwijl er gewoon geen melding was. Soms random in de nacht knipperen of langzaam aan/uit, en dan ga je kijken en 9/10 keer was er gewoon niets
oh god ja. Ben je inmiddels al op het geniale idee gekomen om de Vita zo te leggen dat je er 's nachts geen last van hebt?
Haha ik doe hem al in zo 'n pouch maar toch blijft het vaag dat ik de volgende dag hem eruit haal en dat blauwe lampje weer ziet
En als je em niet uitzet in 1 seconde. Blauwe lampje maakt mij trouwens niks uit hoor. Is alleen LageTrial wat daar over klaagt.
hoe delen jullie foto's? Deze manier via flickr (terwijl je het spel gewoon blijft spelen) ziet er wel nice uit. http://community.us.playstation.com...s-to-a-message-board-simplified/td-p/40232899
Veel Sony apparaten hebben gewoon zo'n groen lampje, maar blauw is veel mooier. Dat heeft gewoon wat. Ik ben benieuwd of ik ook ooit nog voor een mooi prijsje een oled Vita ga vinden.
iig niet via de Vita zelf. Maak screenshot(s) Ga naar foto app (NIET content manager) Selecteer alles wat je wilt kopieren, ennnn.. kopieer het naar de PC Ga naar Minus.com Sleep alle foto's van je PC naar de site Post links hier. Als ik dat zo stap voor stap zeg lijkt het omslachtig, maar het gaat echt heel erg snel. Vooral sneller dan dat gehannes via de Vita browser.
Huh waarom zou je je Vita niet uitzetten? Is er een standby ofzo? Gister te lang Persona moeten spelen omdat ik maar niet kon saven. Misschien eens boekjes doornemen, van Vita en PS4 weet ik echt niks eigenlijk. From the iFii 9000
1 keer op de power knop drukken en hij gaat in stand-by (of een x aantal minuten niks doen). Vreet bijna niks van de batterij en je hoeft games nooit meer af te sluiten. Je bent binnen een seconde weer bezig waar je gebleven was.
Als ik dat eerder wist. Gister zowat anderhalf uur door moeten spelen omdat ik maar niet kon saven. From the iFii 9000
Precies! Juist bij een game als Persona is de stand-by en instand doorspelen van de Vita juist zo geniaal lekker. EDIT: je kunt ook andere dingen doen als je op de home knop drukt als je in een game zit; shop openen, berichtje sturen, trophies checken, friends online checken...zolang je de game maar niet afsluit ('wegvegen') kun je verder alles doen...ook heerlijk. PS4 moet dit ook gaan krijgen toch?
Ik heb de Vita in (bijna) 2 jaar nooit uitgezet. Zo een heerlijke functie. edit: Yup, PS4 zal dit ooit ook nog gaan krijgen.
Ik heb de foto via de contentmanager naar mezelf gemaild. Maar verder hetzelfde idee Hahahahaha, kerel....pause and resume is DE feature van de Vita :b: Als je wilt dat de batterij extra lang mee gaat zou je hem nog in flightmode kunnen zetten (doe ik 's nachts nog wel eens). Dit doe je door de de ps button ingedrukt te houden en dan voor flight te kiezen.
Dat jullie dat zo belangrijk vinden, start hem meestal op en maak ondertussen cappuccino / knijp mij vrouw in de billen. /Opa modus vroeger op mijn Commodore moest ik elk spel via een Cassette bandje inladen en als je dan dood gaat moest je opnieuw laden (terug spoelen naar de juiste tellerstand en dan weer inladen) volgens mij heb ik in totaal daar maanden zitten laden vooral voor Rambo en Cannon Fodder. Dus valt nu allemaal wel mee. 1 seconde, 30 seconden. Zemel zemel /end opa modus Sent from my iPhone using Tapatalk
Iedereen weet dat het vroegah slechter was. Wilt niet zeggen dat men niet blij mag zijn met het feit dat het nu zo razendsnel kan. Het vreet zó weinig van de batterij dat ik gewoon niet zie waarom je het niet zou doen. Vooruitgang!
Net thuis met een Vita systeem, maar het geheugenkaartje van Bol.com is niet binnen Nooit problemen gehad met Bol.com maar dit keer natuurlijk wel
Ik doe hem meestal ook gewoon uit 's nachts, alleen als het met een save oid niet uit kan. De Vita is echt opgestart in een paar luttele seconden. Shit dat is balen. Maar welkom bij de club