[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Een AutoBuyer (AB) is een WebApp-applicatie waarbij je bepaalde kaarten kan kiezen en de bijbehorende BIN-prijs waarvoor je ze wilt kopen. Die laat je lekker aanstaan en die app refresht de WebApp de hele dag door, iedere halve seconde ofzo. Als er dan een koopje online komt, koopt je AB hem automatisch voor je. Dé reden waarom mensen miljoenen coins hebben. Die mensen hebben tig accounts open staan met de AB's aan en zo krijgen zie ieder koopje binnen en maken ze slapend honderden duizenden coins.

Punt is: je wordt ervoor gebanned als je niet weet wat je doet.
    Punt twee is: ze zijn best duur als je goede auto-buyers wilt.
    Punt drie is: de beste auto-buyers worden gecodeerd door goede coders en privé gehouden door bepaalde groepen.

Wat bedoelde je hiermee?

Ik zou voor 4-4-2(2) gaan, daarmee wordt je niet overlopen. Willian is prima. David Luiz ook goed, maar moet wel naast een M/H verdediger eigenlijk, want hij stormt veel op. Ik zou voor Sturridge gaan, al is Negredo ook een prima spits. Maar Suárez mist net die overpowerede pace.

Waarom zoveel geld besteden aan een rechtsback? Is toch niet echt de belangrijkste positie, of wel? :+

Laatst bewerkt: 21 jan 2014
  2. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Normaal niet maar een TOTY Lahm met zijn snelheid en passing in combinatie met Robben is dodelijk, Robben trekt naar binnen terwijl Lahm buitenom gaat en ik wilde niet mijn hele team omgooien om een andere TOTY speler erin te krijgen. Lahm was maar 389K, of de prijs gaat stijgen of ik heb pech en de prijs daalt alleen maar.

3. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    welke cb combinatie vind jij het fijnst?
    boateng-if toprak
    dante-if toprak
    dante-boateng

en is neuer zijn geld waard? ik heb maar 300k dus vandaar.

4. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben fan van IF toprak, zijn pace en sprint speed zijn gelijk/beter dan die van boateng en hij reageert sneller dan boateng. Boateng heeft wel betere stats wat sliding tackles betreft en betere heading maar toprak maakt het wel goed met betere positionering. Ik zou voor Dante - IF toprak gaan en ja, Neuer is zijn geld waard maar voor veel minder geld kan je Adler (met Cat kaart) kopen die ook een beest is. En als je nog een CDM/CD zoekt, Gustavo is geweldig en goedkoop. Als je iets meer geld uit wilt geven dan moet je voor Schweinie gaan, een goede CM met een geweldig schot.

Laatst bewerkt: 21 jan 2014
  5. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nu dan dit:
    Adler
    Lahm-if toprak-dante-alaba
    Schweinsteiger-gundugan
    --------------Gotze
    Blaszcycowski-lewandowski-reus

Ik speelde eerst 4-2-3-1 (2) maar wil nu toch 4-3-3 (4) proberen.
    Wat vind jij de voor- en nadelen aan 4-3-3 (4) ?

6. Piedero

Piedero Spreek uit: Pjeedro

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft het zin om trainers/fysio etc. aan te nemen?

7. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Iemand hier op de Ps4 die mij een grotere transferlijst cadeau wilt doen voor FUT? Liefst de meest uitgebreide. Wil er best wat coins voor geven.

8. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hoe zou ik deze teams kunnen verbeteren? Speel veelal via de flanken en dan de voorzet op de spitsen. Gomez, klose en carrol spelen wat dat betreft echt geweldig.

premier league
    http://www.easports.com/nl/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=iKZbRMe7nKNGO:ps3
    Bij deze dacht ik aan adebayor vervangen voor if of sif adebayor.
    Centrum dacht ik aan kompany - kaboul, of anders kompany - vidic. Welke is aan te raden?

serie a
    http://www.easports.com/nl/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=jXMX6L1qnKNGM:ps3

Hier dacht ik aan di natale als cam, vidal als cvm en chielini erbij in het cm?

Denk ik een beetje goed?

9. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    prima, voeg me maar ff toe: SteaLLth-SK1LLz

ben geloof ik level 87, dus moet wel goedkomen:thumbs:

10. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ok top ik zal je vanavond of morgenochtend even toevoegen! Ben nu niet thuis.

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Iemand anders IF lichtsteiner al? Speelt echt lekker. Heerlijk.cross! SIF Maicon is ook rcht eenanimal!!!

Heb momenteel dit (tussen haakjes als ik iemand wil vervangen als ik de coins heb zodat iedereen tien chem heeft)

442 of raden jullie 442(2) aan?

~~~~~~~~~~~~~~~~IF aguero~~~~~~~~IF tevez~~~~~~~~~~~~

Pienar(willian) ~~anderson(fernadinho)~ ~~pogba (vidal)~~~ IF lichtsteiner

Santon (marcelo)~marquinhos(Silva)~~~Chielini~~~~SIF maicon

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Sirigue~~~~~~~~~~~~~~

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Op dit moment mijn teampje:

--------------------Lloris-----------------------
    ---Baines--Vermaelen--Verthongen--Richards----
    ------Arteta-----De bruyne-----Fellaini----------
    --Chadli---------Soldado-----Mirallas-----------

Eventueel wissel ik op het middenveld met Witsel,Nainggolan of Dembele maar deze opstelling speelt voor mij toch het fijnst.

13. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dammmmm wat is Aguero verschrikkelijk goed zeg!!

14. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Na een dramatische reeks van +- 20 wedstrijden. (Van divisie 1 naar :cool: gaat het nu weer ietsje beter. Baltempo lag veelste laag en werd te voorspelbaar.

Speel nu hiermee en heb nog 10k over: http://www.futhead.com/14/squads/5723531/

Wat zouden goede versterkingen kunnen zijn? Dacht aan Lavezzi op LW. Echter heb ik hem nu al 2x gehad en elke keer bakt ie er niks van.

Verder kan ik sparen voor IF's maar dat gaat wel even duren..

15. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet hem nog een keer proberen, heb je die gift ontvangen?

16. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zal straks even kijken, bedankt alvast!!

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zeker doen. Ech te goed. Heb de IF. Heerlijk die balans en alles! scoorde er gisteren npg een met hem van 35 meter. Heerlijk! In combo.met tevez gaat het lekker!

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb nu dit team:

Maar ik heb gemerkt dat SIF Pedro puur en alleen nuttig was door zijn fenomenale schot. De NIF-versie heeft gewoon weinig om me blij te maken. Geen snelheid, geen kracht, is een dwerg en geen exceptionele kwaliteiten eigenlijk. H/L en 5*/4* is gewoon meer dan prima, maar het komt er totaal niet uit. Eigenlijk wil ik het liefste Robben, maar die kan ik niet kopen. Als ik alles verkoop heb ik 500k.

Ik vind Neymar echt een topper, maar misschien moet ik hem toch maar verkopen. Ik merk dat ik in divisie 1 redelijk straf verdedigd wordt. Hij is op dit moment niet de 250k waard, op zijn 5*/5* na. Misschien toch maar eens de iets goedkopere Aguëro kopen dan maar. Naast hem wil ik een kopsterke spits, nadat ik de titelwedstrijd verloren had in divisie 1 tegen een team met Benteke en Giroud voorin.. niets tegen te doen.

19. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Dan raad ik je Falcao aan gebruik hem nu in dit team:

Hij speelt echt fenomenaal, de loopacties zijn echt geniaal goed. Verder is zijn schot en kopprecisie ook erg goed. Heeft nu in 10 wedstrijden 14 keer gescoord bij mij. Hij scoort sowieso elke wedstrijd en ik heb totaal niet het gevoel dat ik pace mis. Ik speel wel vaak op de helft van de tegenstanders, of counters gaan via de vleugels om daarna een strakke voorzet op falcao te geven.

Daarnaast heeft Umtiti mij positief verrast, heeft altijd de aanvaller in zijn broekzak. Heb al tegen tegen Benteke gespeeld en een stuk of 3 keer tegen Eto'o. Echt iedereen gebruikt Eto'o tegenwoordig, samen met Ramires, Clichy, Walker, Willian, David Luiz en Cech.|:-

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, welke opstelling gebruik je dan, als ik vragen mag? Ik vind dat ik bij 41212 het spel compleet domineer tegen m'n tegenstanders, maar ik mis die verloren 180k toch wel erg.. kon ik goed gebruiken voor nog een kwaliteitsimpuls in de spits of op de flanken.

Falcao zal ik eens naar kijken, dankjewel! Alleen lastig voor m'n team, want Ligue 1 is niet veel en Rodriguez vind ik matig. :+

Zoiets kan ik proberen:

Laatst bewerkt: 25 jan 2014

Deel Deze Pagina