Hebben ze daar nog zoveel dan? Dat is het 3G model neem ik aan? Doos was verder niet beschadigd of iets?
Ze hadden nog iets van 3 Vita's in de rekken liggen. Doos is onbeschadigd maar het betreft wel de wifi versie Alle games moeten nog gedownload worden
Ok dan, tnx! Wel raar dat ze zowel 3G als WiFi modellen bij BS aanbieden voor die 130. Ze moeten er blijkbaar echt vanaf.
Volgens mij is de 3G model geen 130 euro. Die mevrouw zei nog dat de prijs van 130 alleen geldt op de Wifi modellen. Ga jij er ook een halen?
Ja, ik zoek er al vrij lang eentje en loop ze steeds mis. Sinds Dixons ze voor 100 hadden eigenlijk. Maar BS had toen ook 3G modellen voor 130, ook online. Eigenlijk wil ik er eentje voor 100, maar dat gaat niet meer lukken ben ik bang.
Ah ok. Dat zal vast kloppen. Maar 130 euro is geen slechte prijs toch? Goedkoper zul je ze iig niet vinden. Plus het ding ziet er best sexy uit
Hahaha /Opa modus Had jij geen floppy drives? en zo'n quickloader in je keyboard /end Opa modus Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Haha ja jaren later kreeg ik robocop als catridge en die was direct geladen. Begon daarna met pc met er m 286 in mooi groen monokleur, daarna 386 en 486 etc . Sent from my iPhone using Tapatalk
Holy shit @ de -denk ik- een-nalaatste eindbaas van Guacamelee. Ben echt niet gewend een eindbaas meer dan 5 keer over te moeten doen en ben nu toch al 20 keer aan het proberen. Tough shit!