Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Hoezo als ik vragen mag? Ik zit te denken om PS4 erbij te halen voor de exclusives of multipats moet ik nog even kijken.

2. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ok nu ben ik wel even nieuwsgierig hoe dit zit.

Ik heb nu diverse games digitaal gekocht uit US store (Bf3, DR3, FM5 en Max) Die games worden dus op de HDD gezet nog 25+Gb per game. Sinds vandaag Ryse binnen en ik had verwacht dat die game dus veel minder ruimte in beslag zou nemen omdat ik hem dus fysiek op schijf heb. Maar niets is minder waar, ook Ryse neemt hier 34+Gb van de HDD in.

Als je maar ongeveer 350Gb ter beschikking hebt op de drive wat is MS in hemelsnaam van plan. Ook al koop je de games op disc het maakt dus geen reet uit, het kost je belachelijk veel ruimte... dan zit er niets op om games die je uitgespeeld hebt eerst te verwijderen en als je die later weer wilt spelen opnieuw moet downloaden/installen...

3. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Alles saves sla je op in cloud. De games die je hebt gedownload blijf je gedownload houden, dit sla je namelijk ook op in de cloud. Dus alles wat je hebt gekocht en gedownload word opgeslagen op cloud, dan hoef je het spel alleen maar te installeren i.v.m eerst te dowloaden.

4. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Omdat er voor de PS4 geen leuke racegames zijn en de exclusives boeien me niet zo, wil graag een One en Forza 5.

5. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Vandaag is dus mijn live afgelopen, maar alsnog pakt hij die trial van 2 weken niet die ik bij day one editie kreeg. Krijg nog exact dezelfde foutmelding als toen ik nog gold had. Iemand enig idee of je dat silver nog ergens handmatig moet instellen oid?

Edit: ik heb mijn store van US op UK gezet en toen pakte hij de verlenging wel! Zit er dan toch onderscheid in XBL-codes? Of alleen bij de promotiecodes?

Laatst bewerkt: 26 jan 2014
  6. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat versta ik niet zo goed als je een game download komt hij toch op je HHD te staan , ook als je de game van een disc speelt word hij toch ook op je hdd gezet volgens mij!ook je apps enzo komen op je HDD, ik heb een een video gezien op youtube en denk dat er zo'n 20 games op je hdd kunnen en dan moest je beginnen wissen om een andere game erbij te zetten! wat bedoel jij dan met die cloud?

edit hier de video http://www.youtube.com/watch?v=Kaz1tA1K_gw

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Weet jij dit zeker? Lijkt mij namelijk heel raar want ook al zou je een complete game in de cloud opslaan (wat ik betwijfel) dan zul je hem altijd opnieuw moeten downloaden om hem weer op je hdd te krijgen. Save games slaat die uiteraard in de cloud op maar een hele game moet je denk ik gewoon weer uit de Store downloaden als je hem van je hdd verwijderd

@titan; Op disc games staan asl het ware alle files op die je normaal gesproken zou downloaden en hij kopieert ze dan van de disc naar je hdd. Dus qua opslagruimte zal er tussen digitaal en fysiek niet veel verschil zijn

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt

je moet hem natuurlijk wel opnieuw downloaden

die 'cloud' is dezelfde omgeving waar je hem in eerste instantie uit de store vandaan haal (marketplace draait ook op Azure, net als de cloud storage)

Dus als je je lokale files weg gooit moet je gewoon weer opnieuw downloaden

9. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Nope. De game hoef je enkel maar te installeren. Alles is al gedownload wat op de cloud staat. Ik had weer een keer zin om Zoo Tycoon te spelen, die ik had gedownload al 2 maanden terug. Deze stond netjes op de cloud en ik hoefde alleen het spel te installeren. Was zo gepiept.

1. Ja, je digitale games sla je inderdaad op je harde schijf.
    2.
    Je saves sla je op in ds cloud.

3.Je gedownloade games sla je op in de cloud. Dus mocht je de downloade games nog een keer willen spelen. Dan hoef je dit enkel te installeren.

Laatst bewerkt: 26 jan 2014
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Downloaden en installeren is hetzelfde. Als je hem download dan installeert die hem ook gelijk natuurlijk. ;)

11. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Heb je het wel eens geprobeerd? Als je de game nog niet hebt gedownload en staat nog niet op de cloud, dan duurt het erg lang voordat je de game binnen haalt.

Staat de game op cloud dan heb je 'm zo op je harde schijf staan. Binnen 2 min ongeveer.

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Klopt, die codes werken niet in Amerika.

13. opeltwintop2007

Leuk Bevonden:
    2
    kun je me Dan even uitleggen hoe ik dat moet doen aub!
    ik heb DD3 digitaal, maar heb er voorlopig geen zin meer in, dus kan ik deze dan in cloud zetten? zonder dat ik mijn savegame verlies! en zo ook deze plaats op mijn HHD weer vrijkomt?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gebeurt automatisch .. je hoeft niets te doen (dus dd3 verwijderen en klaar)

15. opeltwintop2007

Leuk Bevonden:
    2
    ok bedankt, das wel handig:)

16. fcbfan97

fcbfan97 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, Ik ben nieuw op dit forum en kwam op dit forum omdat ik een paar vraagjes had en ze niet kon vinden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

1: Ik heb thuis staan maar nu is me xbox live verlopen. Ik heb xbox live bij de gamemania gekocht voor een jaar.Ik twijvel nu heel erg of ik deze xbox live wel kan invoeren op me xbox omdat me xbox uit Duitsland komt. Kan ik me xbox live code gewoon invoeren of moet ik dan xbox live uit Duitsland perse halen?

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee je kan gewoon een europese xbox live kaart gebruiken.. je kan hem ook op xbox.com verlengen (redeemen) dus gewoon Uk of de landen setting gebruiken

18. fcbfan97

fcbfan97 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de kaart die ik in de gamemania heb gekocht kan ik gewoon invoeren?

19. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Ja het gaat.

20. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Welke webshops in Nederland hebben eigenlijk allemaal geimporteerde XboxOne staan?

Nedgame zoiezo maar voor €600,-

Deel Deze Pagina