Hopelijk Crackdown 3, want Tribal Towers klinkt als Tower Defense en tjaaaa....liever zie ik gewoon iets grootsers.
Dan is het bijna zeker Crackdown denk ik hmm. Gaat al een tijdje geruchten dat die game de Unreal Engine 4 gebruikt. Of het is een nieuwe IP. Wat ik ook niet erg vind. Tijdje geleden zeiden ze nog btw dat ze niet bezig waren met Crackdown.
Precies. En Spencer zei dat hij graag een derde Crackdown zou zien, maar het moest dan gedaan worden door het juiste team op het juiste moment. Maar ja...wanneer is het 't juiste moment? Maar dit zal dus morgen gebeuren toch?
Wauw Crackdown was zo leuk destijds. Eerst de demo kapot spelen en dan alles verzamelen in de volledige game. Zo zonde dat deel twee een dramatisch product was. From the iFii 9000
Ja deel 2 was een grote teleurstelling. Schijnt ook in maar een paar maanden gemaakt te zijn. Ben benieuwd. Die nieuwe game zou dan op de Unreal Engine draaien? Sowieso interessant dat Mark Rein erop heeft gereageerd. Maar het hoeft natuurlijk niet persé iets te betekenen.
Oh damn! Microsoft Studios acquires rights to Gears of War franchise http://news.xbox.com/2014/01/games-microsoft-studios-gears-of-war
Mooi dat die franchise niet afsterft. Epic leek er geen prioriteit meer aan te geven aan de andere kant is het jammer dat die Black Tusk game niet iets nieuws is.. maar een voor next-gen gebouwde Gears reboot kan wel heel vet worden en nu met alleen maar dedicated servers misschien zelfs ook nog fatsoenlijk speelbaar in MP