Jup, en tot die tijd is er vast wel een Kinect-loze console. Eerst kijken wat Halo 5 gaat brengen en daarna hebben we next-gen Gears als eventuele backup!
Ja, ik ook. Door Gears ben ik bij Xbox blijven hangen. Nu dat zowel Gears als Halo werden verneukt ga ik voor de PS. Mocht de X1 ergens (eind) dit jaar naar NL komen en Halo weer een topper worden koop ik uiteindelijk toch wel een X1. En als Gears dan ook weer goed wordt is dat mooi meegenomen.
Hier hetzelfde heb nu een Ps4 staan maar met een goede Halo komt er zeker wel een X1 in als die goedkoper is geworden
Lekker vertrouwen weer zeg mensen...kom op hey Judgment was IMO de enige faal voor Gears games. En Phil Spencer van MS heeft dit zelf ook min of meer toegegeven. Het was niet waar ze op hadden gehoopt en de sales lieten dit ook verdomd goed zien. Ik vind het geen slecht iets dat er een andere ontwikkelaar op zit, een gloednieuwe ook. Erg benieuwd. Halo 4 was geweldig, kijk mega uit naar 5. Hate on me now
Gears of War was opzich wel okay, de laatste was helemaal troep. Maar erg jammer dat ze niet iets nieuws aangekondigd hebben. Daar had dan echt mij nieuwsgierigheid gewekt nu is het meer van mehh weer een Gears of War. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Ik ga niet haten op iemand die er geen verstand van heeft Nee ben toch wel een hardcore Halo fan maar 4 was echt slecht helaas.
Soms is het ook wel goed om een slecht deel te hebben en dat ze dat gemerkt hebben in sales en feedback. Daar kan het nieuwe deel alleen maar beter van worden. Zelfde heb ik met Infamous. Deel 1 was cool, deel 2 was bagger en hopelijk hebben ze daarvan geleerd en is het nieuwe deel weer super.
Ik vond infamous 2 veel leuker dan 1 Maar dat gaat niemand zeggen over Judgement t.o.v Gears 1 denk ik
Als er een nieuwe komt gaat deze keihard worden. Judgment deed alles fout. Dus doe alles wat daar niet in zat = win.. Als het nieuwe team het ten minste snapt