Judgment was toch ook niet echt een ''nieuwe'' Gears? (ik zie het meer als de Halo: ODST in de Gears reeks) De game had een kleine release en was ook niet echt bijzonder. (het was niet dé volgende Gears game)
Zelf de trailers van die game waren kut. Als de trailer van de nieuwe GoW weer awesome is zoals de eerste 3 delen dan zitten we goed.
Why the former Gears of War, BioShock Infinite producer is returning to Gears http://www.polygon.com/2014/1/27/5349740/why-rod-fergusson-is-returning-to-gears Ik heb het vage vermoeden dat deze Gears wat meer gaat bieden dan Judgement
Nee hoor. GoWJ kapot gespeeld. Hopelijk veranderen ze bijna niks aan het vervolg! Speel af en toe ook nog een paar potjes, gewoon even lekker los gaan. Heerlijk!
Post notabene een mod dit soort nieuws in deze thread.... Idd. Hier hebben we andere centrale threads voor en dit soort nieuwtjes kunnen prima in een eigen thread. Helemaal leuk dat sommige mensen deze thread als een homebase gebruiken om gewoon alles te bespreken, maar veel van de members mijden deze thread vanwege de oeverloze (en voor mij soms heerlijke ) discussie. Dus nog een keer, ook voor de niet oplettende mods : Post kleine nieuwtjes in de centrale nieuwtjesthread en geef dit soort groter nieuws een eigen thread. Dat maakt de community ook een stuk toegankelijker voor nieuwe members. /Mod Prima hoor, heilige Maria. Deze thread wordt meer bezocht, dus ik dacht goed te doen. Doag!
1 2 3 go! http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-tomb-raider-definitive-performance-analysis
CUTSCENE Xbox One Lowest FPS: 27fps Highest FPS: 30fps Average FPS: 29.98fps PS4 Lowest FPS: 32fps Highest FPS: 60fps Average FPS: 53.36fps GAMEPLAY Xbox One Lowest FPS: 24fps Highest FPS: 30fps Average FPS: 29.84fps PS4 Lowest FPS: 33fps Highest FPS: 60fps Average FPS: 50.98fps
Volgende keer lekker zelf de game porten CD. Dit is ook kut. Beide zijn niet ideaal helaas. Die dip van de One naar 24 is slecht maar vooral gemiddeld gewoon 30 speelt wel lekkerder. De 60 van de PS4 is zeer nice maar dat die kan droppen naar 33 is wel kut. Heb hetzelfde bij BF4. 60fps is nice knalt die even 10fps omlaag dan merk je dat gelijk als je 60fps gewend bent en speelt echt kut. Dus tsja. Ach SE krijgt toch mijn geld niet.
Het is ook niet snel goed he..... Toch altijd wel een sterke MS titel geweest (op de laatste na) Nu lijkt de franchise weer in goeie handen. Sent from my iPhone using Tapatalk
Wat heeft de voorloper van Black Tusk (MS Vancouver toch?) eigenlijk voor games gemaakt? Gemiddelde is nog steeds 53 fps dus dan zou je haast zeggen dat het met de drops nog wel mee moet vallen of is dat wat te kort door de bocht?
Ik word hier echt niet warm van.. Denk dat het komt omdat ik 'm al 4x uit hebt gespeeld op de 360. Gezicht van Lara is zwaar verneukt tba. Liever 30fps constant dan frame-drops van 60 naar 33.