Ik heb Resogun een tijdje geleden in gratis "gekocht" met plus via de shop op de browser. Nu keek ik even in mijn lijst met downloads en staat er opeens achter Resogun: Verval datum; 16/1/14 Betekent dit dat ik hem niet meer gratis kan downloaden straks op mijn PS4?
Ja, maar als ik dan volgende week of over een maand weer plus haal, kan ik hem dan niet meer downloaden of dan wel weer opnieuw
heel PSN ligt op zn gat, terwijl we zogenaamd tijdens het onderhoud van vandaag door zouden kunnen gamen niet dus wie begint een 6 uur durend onderhoud nou om 18:30, dan ben je toch niet helemaal lekker in je hoofd
Een PS3 met betere graphics zelfde interface. Voelt niet echt Next-gen aan. No offence ik hou het wel bij mijn One.
Beste klant, Je ontvangt deze e-mail omdat je bij ons een Sony PS4 bundel met Killzone hebt gereserveerd. Helaas hebben wij van Sony bericht ontvangen dat deze bundel uit het Sony assortiment verdwijnt en niet meer geleverd gaat worden. Wij willen er echter graag voor zorgen dat jij toch een Sony Playstation 4 ontvangt en bieden je daarom de kans om je reservering om te zetten naar een Playstation 4 zonder Killzone. Uiteraard zal ook de prijs worden omgezet naar die van een Playstation 4 zonder Killzone. Als je ons uiterlijk 26 januari laat weten dat je jouw order wilt omzetten, maken wij het voor je in orde en blijft je oorspronkelijke orderdatum staan. Hierdoor word je direct meegenomen in de verdeling van Playstations die bij ons binnenkomen. Alle orders die op na 26 januari niet zijn omgezet, zullen worden geannuleerd
Deze optie gekozen vandaag; Beste klant, Gisteren ontving je van ons een e-mail omtrent de PS4-bundel die helaas niet meer door Sony geleverd wordt. Wij hebben hier veel reacties op gekregen, omdat we in de e-mail niet helemaal duidelijk zijn geweest over de beschikbare alternatieven voor de niet te leveren PS4-bundels. Daarom willen wij je graag in deze e-mail de volgende vijf alternatieven aanbieden in plaats van de PS4-bundel: Alternatief 1: Annuleren van je bestaande bestelling (indien je vooraf betaald hebt wordt het aankoopbedrag binnen 48 uur geretourneerd) Alternatief 2: Omzetten naar een losse PS4 (inclusief 1 controller) voor € 399.- Alternatief 3: Omzetten naar een losse PS4 (inclusief 1 controller) en de game Killzone voor € 439.99.- Alternatief 4: Omzetten naar een losse PS4, 2 controllers, en de PS4-Cam voor € 479.99.- Alternatief 5: Omzetten naar een losse PS4, 2 controllers, Killzone-game en de PS4Cam voor € 499.99.- Het gekozen alternatief kun je e-mailen samen met het ordernummer van je huidige PS4-bundel naar info@dixons.nl Alternatief 1.
Ja, ik ga echt alles zelf typen.. Zo triest ben ik ook weer niet hoor. Hoezo? Merendeels van leden komen nog bij de PS topics enkelen nog bij de One/360.