@ Opeltwintop2007 en natuurlijk alle anderen: In het Live-gedeelte van dit forum wordt wekelijks een Rivals Challenge georganiseerd. Elke week wordt een andere baan en auto gekozen, en heeft iedereen een week om een snelle tijd neer te zetten! Op het eind van de week wordt de balans opgemaakt, en punten en bekers uitgedeeld aan de snelsten. Het niveau is divers, iedereen heeft wel een tegenstander die ongeveer even snel is en de Rivals zijn een uitstekende manier om je grenzen te ontdekken, én te verleggen. Dat zie je keer op keer weer bij de deelnemers. Zie het filmpje hieronder, waarin ondergetekende vorige week tegen Icedfire strijdt voor de gouden beker op Praag. Uiteindelijk, na een ronde van haast 2 minuten, ging het om 3 honderdsten AZT B Tender (geel) vs IcedFire (oranje) Deze week rijden we de Spec Challenge: Ariel Atom Attack. Houdt in dat je bij Rivals onder het 'spec' menu moet kijken: iedereen rijdt met dezelfde ongetunede auto, om de toegankelijkheid te bevorderen. Klik op m'n sig (de onderste van de twee) om in het topic te komen waar je je kunt aanmelden, de tussenstand kunt bekijken en je tijden, tips en tricks kunt delen!
Precies, gewoon lekker online bij XBW Racing komen rijden! Maareh, die game is zo goed als nergens te koop, allemaal nog pre-order. Tot nu toe vind ik hem alleen bij Nedgame. Waar hebben jullie hem gehaald?
Game.co.uk, maar dat was omdat de LCE daar exclusief was. Je kan hem natuurlijk ook digitaal aanschaffen he.
Heb hem lekker online. Heb je tenminste de juiste waarde, in plaats van die 60 dollar = 60 euro flauwekul. Is gewoon dezelfde game, alleen kan je hem niet doorverkopen.
Yep, heb alle spellen digitaal gehaald via de USA in een belastingvrije staat. Enkel Battlefield op disc, omdat ik die wilde testen.
Eindelijk de inside sim racing review: [yt]PolMv5B0IEg[/yt] Conclusie: Stuur beter dan de CSR, en vergelijkbaar met de RS500. Pedalen niet zo. Zoals hij op 11:45 zegt, graag alle elementen los zodat we de dingen kunnen kopen die we willen, in plaats van een slechte pedal set erbij.
Even een dubbelpost schopje. Nieuwe Car pack @ 4 februari: [yt]F8DUxU4zpuc[/yt] Zitten een paar leuke auto's bij als je het mij vraagt
True, maar wederom veel autos die in fm4 ook al zaten. Ik twijfel dus of ik deze ga halen. Vorige ook niet gehaald.