Ben nu bezig met minen. Eindelijk level 90. En hoe kom ik trouwens op timeless isle? moet ik die 2.5k flying hebben om daat heen te vliegen?
Nee, volgens mij niet. Je kunt er als het goed is heen vliegen vanaf één van die dorpjes in Jade Forest, waar ook de portal staat naar Stormwind. En je hebt sowieso 2.5 K nodig inderdaad om überhaupt te kunnen vliegen in Pandaria.
Trouwens die auctionator en die gatherer is zeer handig ! ik heb een stuk of 77 stacks op de AH staan maar het verkoopt niet ! verkoop steeds kleine beetjes en soms 40- 50 k
Twijfel. Mount maken of er eentje kopen van AH. Mount maken is op moment duurder. Wat zal ik doen? Die panthers zijn wel leuk, maar moet helaas nog 27 mounts voor de volgende mount achievement. Wel weer 5K omzet net en 2K winst ongeveer. Verlies ruimschoots goed gemaakt. Ik moet mezelf er wel eens aan herinneren dat het plaatsen van dingen op de AH ook duur kan zijn. Ik zou die mount wel willen maken, maar of die ook een beetje verkoopt. Ik wil na een paar jaar dat verkooprecord wel weer eens breken. Ik denk dat die server verhuizing daar wel goed aan deed, maar om nu bijna mijn hele kapitaal daar in te steken met het nodige risico. Heeft iemand van jullie ervaring met het verkopen van spullen met zulke grote waarde? Dus boven de 10-20K voor een mount zeg maar???
Nu ik level 90 ben heb ik nog een paar vragen, Hoe kom ik aan een beter wapen? Ik koop al mijn armour via justice points(level 500 gear is dat) En wat is precies het punt van raids? ik heb een keer gespeeld en het is gewoon achter mekaar hakken zonder enig beloning(neem aan dat het dan puur voor de lol is? ) En kan ik wat goeds met die timeless coins kopen?
Met die timeless coins kun je ook beter spul kopen, of gokken in een speciale grot vol met kluizen, waar een vendor is waar je sleutels voor die kluizen kunt kopen. Een beter wapen kun je in raids krijgen, LFR, Flexi, Normal of Heroic. Het nut van raiden is het behalen van de eindcontent en dat afronden. Zodoende bewijs je jezelf ook weer tegenover de rest van je server, als je een mount kan patchen wanneer je alle achievements hebt gehaald. Je krijgt beloningen in raids nu op maat, maar je moet geluk hebben als ze droppen. En raids en hun beloningen zijn er ook voor de uitdaging. Let er wel op dat er een enorm verschil zit tussen LFR en Heroic. Vergelijk het maar met een cesna vliegtuigje en een straaljager. Voor die straaljager moet je dus meer moeite doen. Hoop dat dit duidelijk is zo! :b:
Ja, en het word nog erger als je een tank of healer bent en moet wachten samen met een dps. Of nog erger, 3 dps es die moeten wachten op een tank of healer. Het beste is te wachten als full group, want dan ben je meestal gelijk verzekerd van een group, in wat voor instance dan ook.
Tja, geen flauw idee waar ik en group kan vinden. Ik zit al heel lang in een guild waar ik nog maar net bewust ben van geweest xD Geen idee hoe ik met die mensen een Raid start. En wat kan ik in de tussen tijd doen? Ik word ook een beetje flauw van dat gemine de hele tijd
Questen, Auction House bespelen. Daily quests doen, je professions levelen. Je bent er nog lang niet beste one shot.
Al op Timeless Isle geweest? Kun je bijna een volle set 476 gear krijgen, en ook leuke vanity items (blizzard stone)
Hoe zit het nou precies met die daily quests op timeless isle? Ik meot 50 stenen bijmekaar rapen van rare of elder monster. Ik word door elk monster 2 klappen, moet ik zeker ook met een groep doen? Maar dat zijn dus die daily quests? EN! hoe kan ik zien welke ore het beste is om te verkopen? ik heb al die chests al onderzocht op dat ieland btw.
Set is 496 of 535 mits je burden of eternity's loot. Daarnaast is queue praktisch instant voor LFR als je alleen queued als tank/healer. Geloof niet wat iedereen hier zegt.
Daily's op TI krijg je pas als je de normal quests hebt doorlopen. Dat je snel dood gaat door die monster kan aan een aantal dingen liggen: Je build, dus waar je je talent points in gestoken hebt, je rotation, de manier waarop je wisselt van spells en dergelijke, en je gear. Je moet geen dodge and parry gear hebben als je dps bent etc etc. Je moet, wat betreft die ores, gewoon alles op AH zetten een keer en zien of het snel verkoopt op je server. Soms is een bar meer waard dan een ore en moet je dat even omzetten. Dit kun je zien als je regelmatig even scant met Auctionator, waarna de actuele prijs verschijnt in je mining professions tab. Hoop dat dit zo duidelijk is en anders vraag je maar door, dat heb ik ook een paar jaar irritant vaak gedaan.
Inderdaad, voor healer kan het wel eventjes duren, maar zo lang duurt het normaal voor mij niet. Sowieso als je nu gaat queuen op een dinsdag als DPS voor LFR, dit is net een dag voor de reset wanneer veel mensen al hun gear/items al hebben gehaald(dus het kan wel even duren). Maar als je op een woensdag gaat queuen als DPS voor LFR is het vaak bijna wel instant.
Ga denk ik maar weer een profession veranderen. Vind Jewelcrafting toch niet zo leuk. Het verkoopt voor geen meter op mijn server, maar dat zal ook wel zijn omdat ik geen epics heb. Ik hou liever van de makkelijkere professions. Klinkt stom nu ik JC al op 600 heb, maar de kosten had ik er toch al lang uit, vooral door mining. Ik zal eens kijken wat ik nu ga doen. Iemand tips naast een makkelijk te levelen prof die ook nog wat leuke winst kan maken? Zoals Herbalism of Skinning?
Ik vind het ook lastig om gold te verdienen met JC, maar ik combineer het met alchemy, en dan komt er meestal wel wat winst uit. Herbalism verdient ook best aardig, het is alleen niet de meest efficiente manier om gold te verdienen Ken je de plek in Krasarang Wilds? Op twitch.tv streamt ene Nomanis, die verdient daar verschrikkelijk veel gold door mobs te farmen met potion of luck.
Ja, klopt, daar heb je groot gelijk in. Punt is dat ik nooit weet of ik de char wel helemaal doorlevel en dan nog wel wil houden. Dat plan is er altijd wel, maar of ik dat ook echt hou weet ik nooit. @ Muamba123: Kun je uitleggen waarom Herbalism niet de meest efficiënte manier is om gold te verdienen??? Ik zit er misschien aan te denken om Alchemy te nemen. Ik ga sowieos niet voor inscription, omdat die erg onderhevig is aan prijsveranderingen heb ik gelezen. Alchemy is vooral gunstig rond de maandag en de dinsdag, raidavonden. Als je dan een epic recipe hebt kun je lekker los. Ik zou van jullie de voors en tegens wel eens willen weten qua professions. Ik weet dat ik via Google daar genoeg over kan vinden, maar ik vertrouw jullie mening beter dan als die shit op het web. En ik kan het in het Nederlands lezen, waardoor het voor mij net iets makkelijker te begrijpen is dan anders. Alchemy, Herbalism, of misschien Skinning??? Ik moet sowieso iets hebben waarbij ik partijen van deze of gene op AH kan zetten. Niet een groot risico nemen door dure epic bracers of dergelijke online te zetten. Ik ben bereid er de tijd voor te nemen zoals met mining, dus als er iets is wat ongeveer zo werkt als Mining, dan hoor ik graag de voors en tegens.