[PS4] [Vita] Persona 4: Golden

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jan 2012.

1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Waarom kun je geen Japanse stemmen instellen? Dat Engels vind ik totaal niet passen

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat Engels past juist perfect! imo een van de beste Japans > Engels vertalingen wat ik heb gehoord.
    Waarom zou het overigens niet passen? Heb je de Japanse al gehoord waardoor de Engelse vreemd klinken? Anders zou ik het niet weten. :+

3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Het is niet slecht haha. Had het alleen in het Japans gewild. Past imo meer bij dit soort games. De tales games speelde ik ook in het Japans en dat vond ik altijd tof.

Game is verder wel leuk alleen ben ik niet zo ver. Pas mijn eerste schooldag gehad :p

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Random shit van Septemberrrr

Dronken Yukiko <3 8)

Weet niet hoe het gebeurd is, maar per ongeluk kies ik de verkeerde.

Kater wegwerken!

Volgens mij is ze nog steeds wat dronken

Niemand is tevreden met hun nieuwe outfits

GALACTIC CUNT

Teddie wat doe jij hier? Je zit niet in mijn party?!

Yukiko vangt mortal blow voor me op. Ik moet dan ook niet rondlopen met een Persona wat weak is voor darkness... :+

Top loot op het einde

Enn....
    Zonder Google had ik het weer fout gehad. :+ Ik ben de slechtste kok ooit.
    Op de meiden na.

oh shit ze is boos

Volgende dungeon

Cheerleader outfits zien er zo vreemd uit bij Chie en Yukiko. Bij mij niet. :cool:

En toen ging ie op stand by. :+

Resultaat: Rise extra boss verslagen, Mitsuo hele dungeon gedaan + de boss en nu Naoto dungeon. Not bad.
    En tussendoor dus nog dronken geworden.

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wow, druk maandje!:thumbs:

Maareh.....jij hebt dus echt al die pakjes gekocht?:lol:

Damn, die waren duur man! :eek:
    (of waren alleen de badpakjes zo duur? voor de rest heb ik niet gekeken)

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij waren de cheerleader outfits de duurste tot nu toe. 60.000 voor de set ofzo.
    Maar geld is totaal geen issue, dus ik koop ze allemaal. :+ Secret agent, butler, zwembroeken/bikini's, Festival outfit, Cheerleader, Cleaning uniform.
    Eerst nieuwe outfits, dan wapens en armor! Eerste stop na een dungeon: Croco fur! (en praten met vos! Hij heeft me een kung fu outfit gegeven voor Chie)
    Ik kijk al uit naar de Kerst outfits!

Ziet er leuk uit en die gesprekken wat je soms hebt in de dungeons zijn ook awesome.

Vraagje
    Ik gebruik Kanji/Teddie niet. En Naoto ga ik ook niet gebruiken. Moet ik ze toch nieuwe wapens etc kopen? Weet niet meer of er ooit een moment komt dat ik ze toch allemaal nodig heb. :+

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nope, niet nodig.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dank je. Dat scheelt weer wat centen.

Gerinkel van kettingen was terug!

Openen? JA!

Hmm..

Wil je me iets zeggen?

Fuck Rise, here we go!

2 seconden later

edit: wow, net bij zo een gouden hand iets van 1700 (of 17000 :p) damage in 1 all out attack gedaan. Waar kwam dat opeens vandaan 8)
    De game vond het iig trophy waardig. :cool:

Laatst bewerkt: 27 jan 2014
  9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Eigen schuld, krijg je als je Rise negeert.:+
    Wat zijn je levels eigenlijk?

Ikzelf had em pas voor de laatste dungeon gedaan...ben toen terug gegaan naar Yukiko's castle aangezien die daar sneller verschijnt; is echt een pittige mf.

Ze zijn weak tegen fysical; all out is extra sterke fysical.:b:

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    I know, maar het was echt niet de eerste keer dat ik tegen een gouden hand een all out attack deed. :+ Ik vond het eerst al hoog als het meer dan 300 damage deed, dus dan is opeens zoveel wel erg vreemd.

Ik was toen een level of 55. Het probleem was dat Chie gelijk werd geraakt door Agidyne waardoor hij een 1 More kreeg. Wie weet wat er was gebeurd als Chie het had weerstaan. :p Misschien had ik het wel gehaald! (lol)

Nog een paar random dingen (sorry :+)
    • Waarom heb ik geen Evade Elec @ Yosuke. Ik kan me niet voorstellen dat ik die gedumpt heb en volgens mij hoor ik het te hebben
    • Ik heb Ice Boost weggedaan bij Chie en ik heb er nu al spijt van
    • Waarom heeft ze nog steeds geen Bufula. :mad: Bij level ups krijgt ze alleen maar physical skills erbij
    • Ik ben een Persona aan het fusen. Keuze: Makarakarn (reflect magic once) of Endure Dark (automatic revival met 1 hp als ik geraakt word door Darkness). De Persona is weak voor darkness... Maar ik kan me voorstellen dat die eerste bij bosses handig kan zijn...

11. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Chie is in principe een physical personage. Ik denk dat ze alleen die skills heeft voor de periode tot je
    Teddie
    krijgt. Dat is het ijs personage. Ik weet niet of chie wel nog bufula krijgt, want ik speelde met yosuke, yukiko en kanji.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Iedere keer als ik wanhopig een keus moet maken tussen skills ga ik naar google (wat nooit helpt trouwens), en daar zie ik mensen noemen dat Chie Bufula heeft. Misschien als ik met haar naar het strand ga?

Wat zou jij doen met die Persona fusen? Niemand geeft ooit advies! :+

13. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Haha, sorry, ik heb vrijwel niet gefuseerd dus hou ik me daar afzijdig, maar ik zie nu dat het over skills gaat. Daar kan ik wel over mee praten.

Voor reflect magic gebruikte ik items (mirror en paprika volgens mij). Ook voor die 1 hit ko spells heb je een item die automatisch wordt gebruikt als je geraakt wordt door zo'n spell. Ik denk dat ik voor Endure Dark zou gaan aangezien je voor de MC toch meestal een persona kiest die resistent is tegen het element van de tegenstander en een darkness aanval je nog wel eens onverwachts te grazen kan nemen.

Evade Elec krijg je als je social link lvl 10 zit bij Yosuke. De boost skills had ik ook altijd, zelfs samen met de amps (50%) aangezien ze stacken. (Niet meer dan die twee skills of een skill en equipment)
    Bufula krijgt Chie blijkbaar bij social link lvl 8.

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Kijk daar heb je het al Dulle; je hebt niet genoeg tijd doorgebracht met Chie!

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha:+ Ik zit op rank 7 met haar en 7/8 met Yosuke. :p
    Yukiko is de enige met 10.

Ik kan Death trouwens niet vinden!

Thanks. Heb dus Endure Dark gekozen. :9 Items gebruik ik eigenlijk bijna nooit, maar het is nu misschien wel een goed moment om ermee te beginnen ;)

Altijd moeilijk die domme skills. Sta doodsangsten uit dat ik iets verkeerds ga doen. There is no way back!

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb mijn eerste pt een stuk of 4 Social Links gemist dacht ik, tweede keer effe nagekeken hoe je iedereen activeert.:9

Bij die;
    Death kom je eerst tegen een paar keer in het ziekenhuis door die zuster te bezoeken; daarna, alleen op woensdagen, op de Samenogwat flood plain waar je de death social link activeerd.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Woensdag! Aha. Ik zal dus net steeds op de verkeerde dag zijn gaan kijken, want ze hoort er wel te zijn. Ben haar ook al in het ziekenhuis een paar keer tegengekomen.

Eigenlijk geen idee wie ik nog meer mis. Ik zie wel wat komt. Een 2 Pt is altijd een mogelijkheid. Misschien niet direct, maar de game is er leuk genoeg voor.
    En de resterende trophies moeten niet al te kut zijn.

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    SHIT, foutje!
    Voor alle zekerheid effe opgezocht, twijfelde teveel aan mijn antwoord;
    Ow, en 2de PT heb ik gedaan op easy.:+ Blaas je door de dungeons heen.:9

Laatst bewerkt: 27 jan 2014
  19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat bevestigd iig dat er geen trophy is voor de hoogste moeilijkheidsgraad! Pfoe, dat scheelt al flink. :+

20. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Die items waar ik het over had plantte ik gewoon regelmatig in m'n tuintje.

Deel Deze Pagina