Haha, dat is wel waar. Of het moet zoiets zijn als Trials. De magie van de knop en het constant opnieuw proberen. Heerlijk.
De vele afgronden maakten deze SSX inderdaad (op de meeste levels) frustrerend, maar de levels waar geen afgronden in zaten waren wel heerlijk weer hoor. Online mag ook wel anders. Het idee was prima, maar soms ook gewoon tegen elkaar kunnen snowboarden of met een paar man (zelf race opzetten) had de game langer leuk gehouden denk ik. Ik toch wel weer een nieuwe SSX, was toch weer leuk na al die jaren. Wat ik wil zien; -SSX dus -MMO (Everquest Next is een zeer goed begin! Guild Wars zou ook leuk zijn, al zie ik dat niet zo snel gebeuren). -Destiny -Mass Effect 4 (die staat met stip op 1 bij mij....damn, wat ben ik benieuwd hoe ze het eidne van deel 3 op gaan lossen voor een vierde deel!!) -Dragon Age 3 -Tales of game -Meer JRPGs! -Meer pareltjes als Resogun! -nieuwe Rollcage! Damn, dat die nog geen nieuw leven heeft gekregen is mij echt een raadsel. -Halo 5 (hoef ik geen Xbonert te kopen) -etc!
Uh Skate -> SSX. Terug naar de roots van het eerste deel, skaten zoals het hoort zonder te veel rare shit te willen doen.
Hmpf. Misschien een heel klein beetje waar. Maar arcade is sowieso > 'sim' edit: Nu we het toch over dat genre hebben: Ik wil een nieuwe Aggressive Inline! Of ook gewoon een HD remake. Die vond ik nog leuker dan Tony Hawk,
Nee, ik ben blind. Niet gezien dat die er ook tussen stond. Ik ging ervan uit dat Anubis goede smaak had!
Nou ja. Ik heb iig wel eens slechter gezien. Een Borderlands 3 heeft de potentie om weer leuk te zijn. Er moeten een aantal dingen veranderen, maar ik heb hoop.
Weet niet wat jij bedoelt met krakert dus nee? Gezien de leeftijd van de game is een HD remake niet voldoende IMO. Gewoon next gen. Of PSN game. Dat concept staat gewoon als een huis...of het plafond van het huis.
Dusssss, Knack klaar, Resogun klaar, Lego Marvel klaar, CoD klaar, Assassins Creed klaar, Contrast klaar.... What's next? Toch maar Battlefield dan? Of Need for Speed? Of Killzone toch nog maar een kansje geven? Of gewoon 3 dagen wachten tot ik Tomb Raider krijg. Whaaaa, keuze's!!!!
Tombraider! Nfs Rivals.... Tja... Nee, laat maar. Ik ben geen goede graadmeter. Koop ze allemaal maar ;-)
Ik heb ze al in huis . Op Tomb Raider na dan, al denk ik wel dat dat em gaat worden ja! BF word ik eerst 4 jaar afgeslacht voordat ik het door krijg denk ik.
EVERQUEST NEXT KOMT NAAR PS4! Op zich niet zo heel vreemd omdat het van Sony Online Entertainment komt enzo, maar goed het was nog niet confirmed. [yt]S-NEmaPs4n4[/yt] Vanaf 3:11 een beetje heen en weer klikken, je weet hoe het werkt. Everquest 1&2 is al heel lang een gigantisch populaire MMO en word samen met Wildstar gezien als een MMO die mogelijk eindelijk eens WoW van z'n troon kan trappen. Al word dat bij zo'n beetje elke AAA MMO gezegd is het nu wel steeds meer de tijd ervoor. En zitten er veel mensen achter die het allemaal wel heel erg goed snappen, samen met natuurlijk een tas geld waarvan je heel afrika mee te eten kan geven