Ugh, begin september maar begint wat herhalend te worden. Climax van verhaal liep een beetje dood, hopelijk pakt het verhaal weer snel op.
Het tuintje gebruik ik nu iig wel constant! Dus ik zal vast wel een paar van de items hebben. Als je de game ook leuk vindt voor meer dan het 'murder mystery' dan komt er nog genoeg.
Sure, maar ik heb zoveel vragen! Spoiler Het vangen van Mitsuo was tof, gruwelijke dungeon ook. Maar climax kakte een beetje in, liep af met een sisser. Naar de beach gaan was wel awesome.
Dusss... Zoals sommige weten heb ik een paar figures van Persona. Ik ben niet meer de enige. Mijn zusje is begonnen met het kijken van de Endurance Run en is helemaal verliefd geworden op Yosuke. Niemand ontkomt blijkbaar aan de Persona fever! Zoals altijd is het gezicht niet echt perfect maar de kwaliteit is heeel erg prima. Om een idee van de grootte te krijgen: Spoiler Gisteren nog verder gegaan en heb net Spoiler de Naoto dungeon afgerond. Die was té easy eigenlijk. En ik heb Death gevonden! Hoera.
Uitje ergens in september, raap me op, bazen. Spoiler Haha, muziek ook en geluidjes van zijn katten. Wat een held. Rise
Haha, geniaal was dat. Net als ieder ander uitje, maar goed. Je hebt zo te zien dezelfde keuze als mij gemaakt. Al leek #4 me ook wel leuk.
Haha, anime ziet er ook geniaal uit. Mee beginnen als ik klaar ben met de game. \o/ Fuck it, heb de drie boxsets op blu-ray maar in bestelling gedaan. Ziet er tof uit, game zo cheap gekocht dat ik wel wat wil besteden aan nog meer awesomeness.
Beste dungeon muziek so far. Zit nu in de dungeon hierna. Eindelijk weer spanning, the game is on! \o/
Ik heb nog steeds regelmatig muziek van Persona in mn hoofd zonder de game nog gespeeld te hebben of het opgezocht te hebben. Blijft behoorlijk hangen.
Ik weet echt niet hoe Persona 5 dit kan overtreffen. Er kunnen gewoon geen leukere personages gemaakt worden dan deze helden uit de game. Enige wat ik misschien een heel klein beetje mis in Persona 4 is de diversiteit aan sidequests. Het is altijd maar verzamel iets uit een dungeon en klaar, daar mogen ze wel wat anders mee doen.
Daarom hoopte ik ook eerder op Persona 4-2 dan op Persona 5. Maar we zullen zien! Marie is ook een recente toevoeging en valt niet uit de toon. Ze kunnen het dus nog wel. Nu maar hopen dat de algehele toon van P5 niet te duister gaat zijn. En dat we niet weer zo een emo als in P3 als main character krijgen.
Ik vind Marie echt een vervelende emo. Social link wel volledig gedaan, heel af en toe awkward momentjes mee gehad maar voor de rest echt geen interesse in dat personage gehad.
Ik heb nog niet de volledige social link, maar tot nu toe vind ik haar best meevallen. Dat gedoe in die kledingshop was toch ook leuk? Al kwam dat misschien meer door Chie en Yukiko dan door Marie. hmm...
Ik vond Marie ook het minste van iedereen, maar niet slecht. Haar link moet je ook op Max hebben wil je de nieuwe dungeon (met weekend) kunnen doen.
1. Iedereen en fuck you Kanji moet hoger! Er is een dungeon voor Marie?! Mja, ik denk dat de SL van Marie leuk is (/lijkt?) doordat tot nu toe vaak de rest van de vriendenclub wordt erbij wordt betrokken. Die zijn wat meer opelkaar ingespeeld. Ze heeft iig wel haar momenten vind ik.